Toon posts:

Hulp gezocht bij instaleren Webcam!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik heb dus een webcam gehaald omdat ik een paar foto's moest maken maar werken ho maar!
Het betreft een KENSINGTON, was de goedkoopste maar ik krijg steeds de melding: no camera detected :?

De cd drivers die erbij zaten geven de melding:Cannot add vidcap to filtergraph. Als ik dan alles weer weggooi en de laatste drivers instaleer dan kom ik wel het programma zonder deze laatste melding maar de boodschap:no camera detected blijft |:( :?

Ik heb zelfs opnieuw mijn windows 98 erop gezet maar dan gebeurt weer precies hetzelfde. Verders de via drivers staan erin en mijn usb werkt ook! Staat gewoon aan en heb ook getest met mijn sidewinder!?

Ben nou 7uur bezig geweest met een webcam aansluiten en ben het behoorlijk zat. In de handleiding is er ook geen trouble shouting en hun website zegt je alleen de laatste drivers te instaleren als het niet werkt!?

Zie ik iets over het hoofd :?

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Probeer het eens op een andere pc? Anders is de camera gaar :7

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:13
en mocht je geen ander pc hebben, ff ruilen, t ligt waarschijnlijk er toch aan dat die kaduuk is :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb 'm dus geruild, en heb nu wel een duurdere genomen! Een philips en die doet het meteen!!!

Maar man man man wat een kut beeld, of hoord dat :?
Ik heb die cam net een half uur hier hoor maar echt veel verschil merk ik niet met het wisselen tussen de instellingen! Zeg nou zelf, kan toch beter of is dit het eind resultaat :? Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/p.vanhouten/Foto%203.jpg

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
kan beter hoor maar probeer eens wat meer licht te maken :)

ennuh leuk zo'n fiets in je kamer zo'n groot huis >:)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:13
kan niet veel beter. zou wat zijn, zouden al die gasten met dig. cameras van 2 ruggen naar een webcam overstappen :D

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me er nou even wat meer in verdiept, en eens rond gekeken bij andere webcams en conclusie is dat dit het wel zo'n beetje moet zijn geloof ik.

Nah ik heb iig. 2 potentiele klanten voor mijn fiets dus het is niet voor niks geweest. Ik had alleen niet verwacht dat het beeld van een webcam zo wazig zou zijn!
Maar dat haakt natuurlijk mooi in op wat SJAH al aangaf.

Ik zal nog eens rond kijken of er misschien software bestaat die wat meer frames kan draaien, dit had ik nog niet gedaan misschien scheeld dat.
Aangezien dit draadje toch al open is en iemand heeft misschien nog ideeen, schroom je niet om dat even te melden hoor :)

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 12:04

magneet

Magnetic enhanced

Goed dat je een andere gekocht hent want kensington is gestopt met de productie EN support van de cams, maken dus geen drivers voor 2k of xp. Maat van me heeft er een en die pc moet als de cam eraan hangt om de 5 minuten booten want dan loopt zijn geheugen vol. Dit was nog ff voor als iemand de search gebruikt naar kensington cams

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Pagina: 1