*diepe zucht* Microsoft flames, aanpakken het tuig

Pagina: 1
Acties:

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Daar gaan we weer.

Microsoft lanceert X-Box
http://www.tweakers.net/nieuws/19187

En wederom is 80% van de posts een troll of flamebait.

Ik citeer mezelf even in die thread:
Jij bent weer een typische meeloper die klakkeloos zeikt op Bill, zonder te weten waar je het over hebt.

Laat ik 1 ding stellen: Bill is briljant, en ik ben een grote bewonderaar van hem. Wat hij heeft bereikt is een enorme prestatie, en hoge bomen vangen nu éénmaal veel wind. Wind van een zootje tegendraadse nerds, die het beter denken te weten en Microsoft als M$ schrijven (breek me de bek daar niet over open!) en alles wat MS doet en laat bekritiseren.

Laat het daarmee eens afgelopen zijn. Face the truth.
Kan dit niet eens wat ontmoedigd worden? Op deze manier kan je nooit een keer objectief discussiëren.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:54
punt is alleen dat je met die post de andere extreme mening pakt, en daar verander je niemands gedrag mee. Je kan moeilijk zelf het ene uiterste aanhangen en vervolgens het andere uiterste veroordelen. :) Maar ik ben het met je eens, ongefundeerd anti-Microsoft gelul is in grote aantallen niet echt nuttig nee... Gefundeerd gelul voor of tegen is in alle gevallen WEL nuttig.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13-10 11:17
Move > TMF

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Je kan moeilijk zelf het ene uiterste aanhangen en vervolgens het andere uiterste veroordelen.
True. Maar dat was in die thread, nu kaart ik het wat algemener aan.
Op vrijdag 16 november 2001 00:01 schreef havana het volgende:
Move > TMF
Hmm, gold eigenlijk ook beetje voor GoT, naja. Had ik er ff bij moeten zeggen.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

* GiLeX verenigt U De besproken draad hier boven staat nu veels te hoog :(
Kortom laten wij ten strijde trekken en daar flink de bezem er door trekken :)

* GiLeX loopt effe rustig rond met een koppie koffie in de hand :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
* Sundead neemt ook nog even een kijkje in het vageflame gebied, uiteraard ook met koffie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Nou Captain Pervert, als ik even iets mag zeggen over jouw reactie:
Jij bent weer een typische meeloper die klakkeloos zeikt op Bill, zonder te weten waar je het over hebt.
Dit vind ik een keiharde flame, voor zo'n opmerking krijg je van mij -1 flame.
Laat ik 1 ding stellen: Bill is briljant, en ik ben een grote bewonderaar van hem.
Dit vind ik toch wel een beetje teveel gesteld alsof het een feit is. Als je dit nog wat stelliger had beweerd dan zou het een troll zijn.
Wat hij heeft bereikt is een enorme prestatie, en hoge bomen vangen nu éénmaal veel wind. Wind van een zootje tegendraadse nerds, die het beter denken te weten en Microsoft als M$ schrijven (breek me de bek daar niet over open!) en alles wat MS doet en laat bekritiseren.
Hier leg je (inmiddels wel een beetje nodig!) netjes uit waarom je het gestelde nou precies vindt, dus dit vind ik inzichtvol.
Laat het daarmee eens afgelopen zijn. Face the truth.
En dit laatste zinnetje is een beetje naar en voegt in ieder geval niets toe.

Als ik jouw post mocht beoordelen dan zou het een 0 worden, vanwege je geflame erin.

edit: link |:(

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

sorry, maar juist dat citaat is een 100% troll.

iedereen heeft het recht op een mening, of hij nu is dat 'linux 0wns' of 'Bill is briljant' dat is niet het punt.

het punt is dat mensen die mening kunnen onderschrijven met objectieve feiten en onderbouwde interpretaties (en nog liever die 'mening' weglaten en hun post baseren op die feiten, zonder voorgebakken conclusies te trekken), en op die manier een respectvolle discussie opbouwen in plaats van met modder te gooien..., als je mensen wilt toejuichen/uitschelden ga je maar naar het voetbal-stadion, hier wordt gediscussieerd

je plaatst jezelf op eenzelfde laag niveau door zo te reageren en van mij krijg je een -1, evenals die andere 'blaaters'

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Beetje off-topic, maar ik heb een anti-MS flame gevonden die nog niet op -1 staat. Ik vond het een beetje overkill om hiervoor een nieuwe thread aan te maken, dus doe ik het hier maar.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Op zondag 18 november 2001 15:04 schreef Beaves het volgende:
Beetje off-topic, maar ik heb een anti-MS flame gevonden die nog niet op -1 staat. Ik vond het een beetje overkill om hiervoor een nieuwe thread aan te maken, dus doe ik het hier maar.
puntje eraf :)

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Pagina: 1