Hey ik heb sinds deze week een probleem. Ik kan naar een ftp niet meer connecten, terwijl er niks aan de ftp instellingen veranderd is.. Heb het iemand anders laten proberen onder mijn account, en die kon wel op de ftp komen.. Ik gebruik normaal gesproken FlashFXP, maar heb het ook met BulletProof FTP en WS_FTP geprobeerd, maar alle 3 tevergeefs.. Heb het zowel met als zonder passive mode geprobeerd, maar ook dat maakte geen verschil..
Andere ftp's kan ik wel normaal opkomen, alleen deze dus niet
Hij ziet de server wel.. er staat dan connected to xxx.xxx.xx.xx:xxxxx en verder doet ie gewoon nix meer totdat ie uiteindelijk een timeout krijgt..
Zou het aan mn netwerk kunnen liggen? Ik kan bv. via ICQ en DCC ook geen files ontvangen.. Maar waarom lukt het bij andere FTP's dan wel?? Tot een week geleden kon ik er gewoon opkomen, en heb niks veranderd.. Plz help me
Thanks.
Andere ftp's kan ik wel normaal opkomen, alleen deze dus niet
Zou het aan mn netwerk kunnen liggen? Ik kan bv. via ICQ en DCC ook geen files ontvangen.. Maar waarom lukt het bij andere FTP's dan wel?? Tot een week geleden kon ik er gewoon opkomen, en heb niks veranderd.. Plz help me