Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.
Met al die raid controllers en onboard audio en of lan blijft er weinig over voor vrije Irq's
Dus je zal er weinig of geen tegenkomen hier denk ik.
Dus je zal er weinig of geen tegenkomen hier denk ik.
Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |
Verwijderd
Ik heb goeie ervaringen met SCSI schijven en controllers... maar dat staat los van welke proc dan ook 
suc6
suc6
Heb een XP1800+@1658 MHz draaien in combinatie met zowel een SCSI controller insteekkaart (weliswaar geen Adaptec) als een RAID controller insteekkaart.Op donderdag 15 november 2001 22:52 schreef CaineTanathos het volgende:
hallo een vraagje
heeft ter iemand een AMD XP processor en een adaptect Scsi controller met een een scsi harde schijf?
goede ervaringen of niet?
Aan de SCSI controller hangen 2 LVD SCSI schijven, een SCSI DVD speler (Pioneer) en een SCSI rewriter (Plextor).
Stabiel? Ja, nog NOOIT problemen mee gehad.
Heb twee SCSI disken in m'n AMD2 bak, en in de korte tijd dat ik 'm heb nul komma nul problemen; het liep allemaal in één keer. Zou ook niet weten waarom er specifiek met AMD problemen zouden moeten/kunnen zijn
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ik heb een Cheetah X15, Barracuda 18XL, Plextor 40x CD, Teac 58S CD-R en Pioneer DVD aan een Adaptec 19160 op een Tiger MP bodemplaat met twee 1100MHz Tbird procs. No probs
.
Pagina: 1