Toon posts:

Bose inruilen voor Infinity

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn Bose Acoustimass 6 (2 boxen + baskast)inruilen voor bv de Infinity HCS 1. De bose gebruik ik nu als standaard speakers voor muziek weergave en ik ben hier in principe tevreden mee. Aangezien ik een DD versterker heb gekocht (Yamaha A3090) wil ik de surround weergave verbeteren. Ik heb begrepen dat ik het beste voor de front en effect speakers hetzelfde merk/type kan nemen. Nu wil ik geen grote speakers (vandaar ook dat ik 5 jr geleden die Bose heb gekocht) aan de muur. Dus dacht ik aan die Infinity's. Wel koop ik nog een aparte centre van infinity erbij. Mijn vraag is eigenlijk: Kan ik die HCS1 set ook gebruiken voor de normale muziek weergave? Hoe is dit in vergelijking met mijn bestaande Bose systeem. Heeft iemand misschien een andere/betere oplossing? Canton? Elac. Het mag ca. 1400 gulden kosten (in totaal). Dus surrround (4 speakers) + center + evt baskast.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
[topic=322059/1/50]

kijk daar maar ff.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©