Ik heb de leadtek geforce3 Titanium 500 TD met tv+dvi out maar ik heb nergens een optie om twinview aan te zetten, hoe kan dit ?
Tuurlijk moet hij dat wel hebbenOp donderdag 15 november 2001 23:13 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Omdat hij geen twinview heeft denk ik
Verwijderd
En van wie moet dat dan wel.:+
Want volgens mij heeft alleen een kaart met een MX chippie er op twinview.
Want volgens mij heeft alleen een kaart met een MX chippie er op twinview.
En waar voor zitten dan een DVI en een tvout op de kaart ?
Twinview heeft ie zeker niet, je kan misschien wel met tvtools ofzo je tvout aan de praat krijgen en je vga tegelijkertijd maar dan krijg je op je tv hetzelfde als je monitor. Dan heb je nog geen grotere desktop (zoals ik nu wel heb en dar tuled
)
Om de mogelijkheid te bieden om OF een gewone monitor OF een monitor met DVI aansluiting OF een tv aan te sturen.Op donderdag 15 november 2001 23:52 schreef Shift het volgende:
En waar voor zitten dan een DVI en een tvout op de kaart ?
Kaart van 1000,- piek zonder twinview de andere aansluitingen zijn voor de lol dus oke
Van de GEFORCE familie heeft inderdaad alleen de MX serie TWINVIEW.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Nope heeft zeker geen twinview... kan alleen eventueel via de tv-out optie.
Ik heb die kaart ook, maar wist het al voordat ik hem kocht, dus eerst ff beter lezen, dan kopen, had je een Radeon 8500 ofzo moeten kopen
Ik heb die kaart ook, maar wist het al voordat ik hem kocht, dus eerst ff beter lezen, dan kopen, had je een Radeon 8500 ofzo moeten kopen
Verwijderd
Klopt shift, ze hebben gelijk, de GF3 heeft geen twinview optie.
Radeon 8500 daarintegen wel.
Radeon 8500 daarintegen wel.
Pagina: 1