Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

SMS vraag voor iemand met een Siemens (ME45)

Pagina: 1
Acties:

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:22

Boesjke

Excellent!!

Topicstarter
Nu heb ik sinds kort een Siemens ME45 maar als ik een SMS wil zenden dan kan dat uiteraard wel, maar ik kan niet in mijn telefoonboek komen, echter wel in mijn adresboek.

Volgens de handleiding moet het wel kunnen (er staat alleen niet hoe). Weet iemand misschien hoe ik vanuit het verzend-menutje in mijn telefoonboek kom ipv in mijn adresboek??

Alvast bedankt!!!

Neen

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

wat is het verschil tussen telefoonboek en adresboek dan?
ik heb m35 en daarin kun je gewoon op dat boekje klikken, links van de groene bel-knop...

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:22

Boesjke

Excellent!!

Topicstarter
Nou, het adresboek is gewoon voor adressen (maar je kan er ook nummers invullen) en in het telefoonboek kan je alleen de telefoongegevens invoeren. Nu is het niet zo moeilijk om elk nummer over te zetten naar het adresboek, maar als er in de handleiding staat dat het kan wil ik het doen ook :)

Maar ik heb dus maar de keuze uit 3 opties, of naar het adresboek gaan (via zo'n knop), of het nummer handmatig invoeren of terug gaan naar het berichtje (ook via zo'n knop).

Neen

Verwijderd

- Stel je linker sneltoets in als adresboek
- Klik hier op, hij vraagt adresboek, accepteer dit
- Klik vervolgens in het adresboek weer op deze toets
- Hij activeert of deactiveert het adresboek, en dit is de actieve lijst vanwaar je kunt bellen en smsen

- Voor het telefoonboek doe het zelfde, ga naar telefoonboek, en switch dan naar adresboek

- Als je het goed doet geeft hij aan adres(of telefoonboek) geactiveerd / gedeactiveerd