Asus A7V266-E met bios 1005.004 werkt PERFECT!!!

Pagina: 1
Acties:

• MaxPayne
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-01 22:15

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Ik heb dus dit bord en had hiervoor wat problemen met de 1004A & B bios versies, maar dit is dus verholpen vanaf 1005.003. In de 1005.003 kan je eindelijk de Onboard RAID controller uitschakelen :) en met de nieuwe 1005.004 versie is er zelfs een performance optie bij gekomen (betere geheugenperformance bij mij!!). ;) Ook heeft Asus de FSB van 134.30MHz netjes op 133.38MHz gezet wat dus binnen de specificaties valt (veel borden clocken ze STANDAARD iets over op de FSB, meestal 134.xxMHz!!!). Ook werkt het een stuk stabieler (erg belangrijk) dan de 1002/1004A/1004B bios versies. >:)

It's a plane, its a bird..no it's super tweaker

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07-2025

alvv

hoever kan je met fsb overclocken, ik zie dat je goed geheugen hebt

Verwijderd

waar heb je hem gehaald want een vriend van mij wil hem bestellen maar ze zeggen hem nog nergens te hebben

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Beter, als ik thuis ben gelijk flashen.
Ik heb em gekocht bij informatique.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

kunnen jullie fff uitleggen hoe je precies flasht?

en is het gevaarlijk ofzo als je dat voor het eerst doet

Verwijderd

Ik wil dat moederbord ook graag, met raid. Heb net informatique gebeld en zij hebben dat bord nog niet eens binnen???? Ik heb het dan over de Asus A7V266-E, 266Mhz KT266A SocketA, DDR, AUDIO.
Heb jij het niet over de Asus A7v266 en dan zonder E?

De Asus A7V266-E wil ik graag met raid hebben.
Weet iemand mij te vertellen of ik deze nu al kan kopen en belangrijker nog. Zit er nou wel of geen raid op. Op site staat dat het optioneel is, maar de verkopers weten mij niets te vertellen.

Verwijderd

Onbegrijpelijk. Wat is dat toch met die hardnekkige Asus-devotie in Nederland? Nu zijn ze al blij (na -tig bios'en) dat de zaak "stabieler" loopt... sjeesh.

Verwijderd

Hoe moet je nu aan een nieuwe BIOS komen en hoe moet je zoiets installeren. Vast niet met een CD-ROM

Verwijderd

.

Verwijderd

Nou degrad, wat stel jij voor dan?

• Xsion
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-08 19:17
dat is toch niet speciaal dat ie perfect werkt,
het zou zelfs vreemd zijn als ie dat niet zou doen

Verwijderd

1005e.04 BETA

ASUS FlashUtil voor Win9x, NT, 2K, XP

ASUS FlashUtil DOS versie

Als je nog nooit de bios hebt geflashed neem je de Windows versie.

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 12:14 schreef STARMAN het volgende:
Nou degrad, wat stel jij voor dan?
De Epox heeft, laten we zeggen, boot issues. Ik heb geen enkel probleem met mijn MSI, het beestje gedraagt zich voorbeeldig, maar ik hoor dat veel mensen toch moeite hebben hem aan de praat te krijgen; hij lijkt kieskeurig kwa geheugen. Maar dat geldt wellicht voor meer KT266A borden. Rondom de bijzondere Soyo zijn veel klachten lees ik. D'Abit bestaat nog niet. Shuttle... wa isda?

Rest ons de opvolger van t meest steady AMD bordje van de vorige generatie (Gigabyte 7DXR): de Gigabyte 7VTX-H. Mensen die kans hebben gezien verschillende borden te testen zijn lyrisch over deze plank. En tot nu toe geen issues. En goedkoop. Kun je je RAID lekker los kopen.

• MTops
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09-2020

MTops

Just being me...

Heel mooi...
Ik ben van plan om eind januari (beurs) m'n pc up te graden...
Zal ik voor de A7V266-E gaan of toch voor de A7M266-D? :)

Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...

Verwijderd

uhm... wat een domme vraag. dat kan je natuurlijk het beste zelf uitmaken omdat beide moederborden voor een heel ander doel zijn gemaakt

• RedC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03-2025
ziet er een fijn mobo'tje uit :)

Verwijderd

Ben niet zo tevreden overdeze nieuwe bios!! hoe flash ik hem nu weer terug? lukt niet onder windows om een oudere bios te flashen en in dos lukt het ook niet ???

HELUP

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 15:26 schreef Mechanicke het volgende:
Ben niet zo tevreden overdeze nieuwe bios!! hoe flash ik hem nu weer terug? lukt niet onder windows om een oudere bios te flashen en in dos lukt het ook niet ???

HELUP
ik ben het met je eens... M'n scores zijn veeeeeeeeeel lager, echt de helft ofsow... kutzooi... help me too!!

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 11:36 schreef STARMAN het volgende:
Ik wil dat moederbord ook graag, met raid. Heb net informatique gebeld en zij hebben dat bord nog niet eens binnen???? Ik heb het dan over de Asus A7V266-E, 266Mhz KT266A SocketA, DDR, AUDIO.
Heb jij het niet over de Asus A7v266 en dan zonder E?

De Asus A7V266-E wil ik graag met raid hebben.
Weet iemand mij te vertellen of ik deze nu al kan kopen en belangrijker nog. Zit er nou wel of geen raid op. Op site staat dat het optioneel is, maar de verkopers weten mij niets te vertellen.
bord is inderdaad via de winkels die bij de asus importeur open niet leverbaar, alleen bij zaken die dus die borden uit het buitelands halen hebben een a7v266-e raid.
Ik hoorde ook dat de garantie niet 100 % is op deze borden indien deze niet via de importeur komen.

• Chopper_Rob
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05-2025
Ik heb de A7V266-E met Raid en Sound gewoon bij Computerland gekocht tijdens de HCC

https://drinkwaterpunten.nl

Pagina: 1