Nu heb ik me laten overhalen om Flashpoint te instaleren, maar...na de insalatie stel ik eerst de preference in.
Dan klik ik op start en krijg ik dit
(maar dan groot op mijn scherm)te zien. Het probleem is dat, ik het wel de hele dag kan zien als ik de tijd had, want hij slaat vast. Niets helpt behalve resetten
Ik gebruik resolutie 1024x768
ware kleuren 32-bits.
Bij de preference vul ik in 800x600x16 (is het best las ik)
Helpt niet, toen alles in de advance mode veranderd,object shadows off, max light settings 1, cockpit 64x64 enz, enz.
Weer vast
De laatste driver update dan maar (21.38)
Weer vast
Na zo'n beetje 20 x mijn pc uit & aan gezet te hebben en 40 x discen op fouten chekken, ben ik het zat !!!
Voor de duidelijk heid :
Dell Dimension L466c(jammer jo)
128 Mb RAM
NVIDA RIVA TNT2 M64/M64 PRO (32 Mb dus)
BIOS A01
Wie oh wie herkent dit, of heeft genoeg spel ervaring om met mij dit ellendige probleem op te lossen ?
Dan klik ik op start en krijg ik dit
(maar dan groot op mijn scherm)te zien. Het probleem is dat, ik het wel de hele dag kan zien als ik de tijd had, want hij slaat vast. Niets helpt behalve resetten Ik gebruik resolutie 1024x768
ware kleuren 32-bits.
Bij de preference vul ik in 800x600x16 (is het best las ik)
Helpt niet, toen alles in de advance mode veranderd,object shadows off, max light settings 1, cockpit 64x64 enz, enz.
Weer vast
De laatste driver update dan maar (21.38)
Weer vast
Na zo'n beetje 20 x mijn pc uit & aan gezet te hebben en 40 x discen op fouten chekken, ben ik het zat !!!
Voor de duidelijk heid :
Dell Dimension L466c(jammer jo)
128 Mb RAM
NVIDA RIVA TNT2 M64/M64 PRO (32 Mb dus)
BIOS A01
Wie oh wie herkent dit, of heeft genoeg spel ervaring om met mij dit ellendige probleem op te lossen ?