Als ik streaming MP3's luister dan gebruikt winamp 100% cpu. Enig idee hoe dit kan en hoe ik dit kan opossen?
Ik gebruik winamp 2.75 (cddb support
)
Ik gebruik winamp 2.75 (cddb support
Verwijderd
ja ik heb hetzelfde probleem met hetzelfde OS (winXP)Op donderdag 15 november 2001 21:22 schreef qntal het volgende:
Als ik streaming MP3's luister dan gebruikt winamp 100% cpu. Enig idee hoe dit kan en hoe ik dit kan opossen?
Ik gebruik winamp 2.75 (cddb support)
Ik heb priority al verhoogd en verlaagd...geen resultaatOp donderdag 15 november 2001 21:52 schreef Diaspar het volgende:
Je kunt Ctrl-alt-del'en en je Taskmanager openen, wat gebeurt er met de kwaliteit als je daar bij processes de priority van winamp verlaagt?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Waarom niet? Hij is nu op het moment nog beta, maar is public en hij streamt ook gewoon (goed??, heb zelf een te beroerde verbinding voor Shoutcast vindt ik zelf) Shoutcast. Zit zelf een hele mooie component bij die alle schoutcast stations oppikt en op een rijtje zet.Op donderdag 15 november 2001 22:00 schreef qntal het volgende:
[..]
Winamp 3 is geen optie (is nog alpha of beta)
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq