Flash in bestaande website

Pagina: 1
Acties:

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 22:30
Ik heb een homepage, daar wil ik een flash intro voor zetten, liefst zonderw eer heel die homepage te wijzigen.
is het mogelijk de flash intro er voor te zetten, en daar een knop op te maken naar de normale site (index)

of moet de intro dan index genoemd worden? kan iemand me advies geven of uitleggen of dit mogelijk is, en zeggen hoe ik dan de flash moet moemen, zodat hij nog voor de intro afgespeeld word?

alvast bedankt.

• FFF
topic titel moet natuurlijk FLASH zijn |:(

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:54

mulder

ik spuug op het trottoir

Flash plaats je toch in je html? Ben geen flashexpert maar dat lijkt me wel...

oogjes open, snaveltjes dicht

• FFF
Ik ben ook geen webdesign expert, vandaag 1ste x een beetje flash. maar ik heb al een websiteje fireworks. Hoop dta iemand weet hoe het moet, moet morgen me website inleveren op school, maar wilde er nog graag een flashje bij hebben.

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 21:02 schreef FFF het volgende:
Ik heb een homepage, daar wil ik een flash intro voor zetten, liefst zonderw eer heel die homepage te wijzigen.
is het mogelijk de flash intro er voor te zetten, en daar een knop op te maken naar de normale site (index)

of moet de intro dan index genoemd worden? kan iemand me advies geven of uitleggen of dit mogelijk is, en zeggen hoe ik dan de flash moet moemen, zodat hij nog voor de intro afgespeeld word?

alvast bedankt.
nou heb ik dus totaal geen verstand van flash. maar na 3 keer lezen, weet ik nog steeds niet precies wat je vraag is..

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:54

mulder

ik spuug op het trottoir

Als de webserver als eerste de index.html pakt, zou ik daar je flash in zetten en redirecten naar een main.html ofzo.

oogjes open, snaveltjes dicht

Verwijderd

even een index.html ervoor zetten met een flashje erin, en de volgende (die eerst index was) nu frame of main noemen, een of andere neutrale naam iig...

anders kan het niet naar mijn weten :)
dan is het nml geen intro meer, als je het anders doet :P

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
- Je noemt de pagina met het flash filmpje erop index.htm
- Je noemt de volgende pagina index2.htm
- Je laat het flash filmpje redirecten naar index2.htm

Moet je even renamen, maar dan overleef je wel denk ik :)

Of anders gooi je de flash intro ook gewoon op de allereerste pagina, zonder redirect.

EDIT: whow, dat ging snel :P

• FFF
ja ok bedankt, zal eens kijken. ik dacht misschien dat ik hem bevoorbeeld intro kon noemand en dat hij die dan eerst af speelde, maar helaas :D
Pagina: 1