Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
ziet er niet verkeerd uit, wat voor een soort logo is dat?Op donderdag 15 november 2001 20:51 schreef muldereric het volgende:
sorry, pics vergeten
[afbeelding]
edit: zie het al: Unreal Tournament
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Verwijderd
Op donderdag 15 november 2001 20:54 schreef nigelator het volgende:
Hoe heb je die gast met die camera in dat raam gekregen?
'luv UT he
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Wel een mooie mod
Alle proemn in n drek
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
--------------------------------------------------------------------------------
Je hebt
-geen geluidskaart óf
-geen internet
hij heeft wel degelijk geluid en internet hoor hij heeft een gluids kaart onbaord en dat andere een netwerkkaart/modem
maar verder lijp
Ik ben momenteel de plaatjes nog aan het uploaden naar mijn server. Als je dus bij sommige plaatjes nog een kruisje krijgt moet je gewoon ff 5 min. wachten
Niet dus
Cameraatje van 3700 piek
Je ziet het effect van die CCFL's niet zo goed.
In het donker geeft dat ding een spuit light! NIET NORMAAL
Verschil tussen dag en nacht merk je nie!
Geld zat dusOp donderdag 15 november 2001 21:09 schreef muldereric het volgende:
Foto's zijn trouwens gemaakt met een HQ digitale camera, GEEN webcam.
Cameraatje van 3700 piek
Gave Mod
Unreal schopt kont!!
www.dronepilotennederland.nl
[edit]
heb het weleens geprobeerd, spanning meten over een inverter... als je dan 1 pen van de voltmeter langzaam van de contactpunten afhaalt (tot +- 1cm), krijg je een stukje lucht dat geleid... (weet niet hoe ik het beter kan zeggen)... en daar kun je een sigaretje makkelijk mee aansteken...
Ik denk wel dat ik voor de zekerheid een dotje siliconenkit tussen spuit. Dan kan hij de kast zeker niet meer raken en heb je dus ook geen vuurwerk
Hoeft niet. op die MSI zit geluid onboard, en dat kleine ding is een sitecom netwerkkaartOp donderdag 15 november 2001 20:56 schreef klaasjong het volgende:
Je hebt
-geen geluidskaart óf
-geen internet
Btw die titan koeler die jij heb houdt ie jou proc (intel/amd) een beetje koel want ik hreb van bijna iedereen die dat ding op een amd had klachten erover gehoord..
Is wel een mooi design maar hoorde dat de temps bij een amd 800 al rond de 60C streesed waren namleijk.....
Ga zo door. hopelijk lukt het spuiten goed....
Verwijderd
Bij mij istie VOL
Morgen heb ik pics van mijn pc in alfa 156 body
PS. heel de reactie vergeten.
Ziet er vet uit, ik had allang m`n geduld verloren voor zo`n $^&%* ingewikkeld logo
Verwijderd
Verwijderd
maar volgens mij had ik dezelfde koeler, koelde (bij mij) slechter dan de coolermaster die ik daarvoor had. en maak meer herrie
Verwijderd
passief, wat was dit ook al weer?Op donderdag 15 november 2001 21:57 schreef Overdrive_AMD het volgende:
Een passief gekoelde proc. ZIe je tegenwoordig niet veel meer. Dit in combinatie met compaq, vind ik heel vreemd. Msi moederbord maakt een hoop goed. Case mod maakt alles af. ;-)
Maar het is gewoon een lucht cooler. er zitten 2 fans in 1 die omlaag blaast en 1 omhoog blaast.
hij is van thermaltake. dus kijk daar ff, is een grappig ding.
Die Compraq kast heb ik bij mijn vader op zijn werk weten te regelen. Het zijn hele fijne kasten. Niet zo groot maar stevig en robuust en van alle gemakken voorzien.
Vandaar. Ik had geen zin (en geld) om een nieuwe kast te kopen als ik er toch 1 kan krijgen via mijn pa's werk, toch
Kijk maar eens.
Dutch Case-Modding Site
Ik ben morgen jarig, hopelijk krijg ik nog iets om te modden
JOEPIE JOEPIE JOEPI JOEPI JOEPI JOEPI JOEPI JOEPI JOEPI
no flame intended
Verwijderd
VonkboogOp donderdag 15 november 2001 21:23 schreef RonnieB82 het volgende:
ik zou effe wat tape om die inverter van je CCFL doen... als die pinnetjes op de printplaat contact maakt met je case, krijg je leuk vuurwerk... (maar dat wil je niet meemaken denk ik... )
[edit]
heb het weleens geprobeerd, spanning meten over een inverter... als je dan 1 pen van de voltmeter langzaam van de contactpunten afhaalt (tot +- 1cm), krijg je een stukje lucht dat geleid... (weet niet hoe ik het beter kan zeggen)... en daar kun je een sigaretje makkelijk mee aansteken...
wat is er nou mis met COMPAQOp vrijdag 16 november 2001 11:33 schreef nutie het volgende:
comprak![]()
maar verder wel cool
Domme vraag...Op vrijdag 16 november 2001 11:56 schreef Klovan het volgende:
[..]
wat is er nou mis met COMPAQ
zeker niet zo veel verstand van he? (ik ook niet, maar dit is nog makkelijk te zien)Op donderdag 15 november 2001 20:56 schreef klaasjong het volgende:
Je hebt
-geen geluidskaart óf
-geen internet
de onderste pci is 90% zeker een of ander realtek kaartje.. dus internet..
en volgens mij zullen er onder die gele gamecontroller wel 3 jack females zitten... wat duidelijk op wijst op onboard audio (suckysound
weer een dubbele post dankzij mijn luie vrijdagmiddagbui
Verwijderd
Zucht, er zijn geen domme vragen, slechts domme antwoorden.Op vrijdag 16 november 2001 12:04 schreef Beurlap het volgende:
[..]
Domme vraag...
Dus nu gefundeerd waarom compaq zuigt.
serieus.. ik heb een paar maanden stage gelopen op een compaq helpdesk.. ik moest daar zowel telefoontjes doen als laptops en desktops nakijken.
1. als je een compaq hebt, kijk dan even op de zijkant of er toevallig 5726 op staat... in dat geval lach ik je uit. er is nog nooit een computer massaler terug gekomen dan die.
2. het is ruk dat je "vaak" niet zomaar werkgeheugen erbij kan zetten en daarom voor 200 piek meer compaq ram kan kopen
3. er zijn niet veel computermerken die een deel van de setup op een partitie van de harde schijf zetten (vooral armada)
4. er werd een 1ghz pc geintroduceerd met een videokaart die niet goed werkte met de chipset die erop zat.. op te lossen met een flash voor de bios (kwamen er van de 15 die ervan verkocht waren weer 9 terug.. (de anderen wisten waar ze de update moesten halen of spelen nooit counterstrike)
5. je betaald teveel voor die dingen.. (in ieder geval meer dan ze waard zijn.. zelfs als je ervan overtuigd bent dat de service dan wel 100% zal zijn, wat het toch niet is)
no flame intended.. gewoon een paar van mijn ervaringen... natuurlijk zijn er ook veel mensen blij met hun compaq.. zeker als het alleen je kast is en je voeding is ok.. gauw compaq overal overspuiten en er is niets aan de hand
De 5726 is toch wel het grootste rampenmodel ooitOp vrijdag 16 november 2001 13:22 schreef Klauwhamers het volgende:
die weet ik... die weet ik... het heeft de naam compaq meegekregen
serieus.. ik heb een paar maanden stage gelopen op een compaq helpdesk.. ik moest daar zowel telefoontjes doen als laptops en desktops nakijken.
1. als je een compaq hebt, kijk dan even op de zijkant of er toevallig 5726 op staat... in dat geval lach ik je uit. er is nog nooit een computer massaler terug gekomen dan die.
2. het is ruk dat je "vaak" niet zomaar werkgeheugen erbij kan zetten en daarom voor 200 piek meer compaq ram kan kopen
3. er zijn niet veel computermerken die een deel van de setup op een partitie van de harde schijf zetten (vooral armada)
4. er werd een 1ghz pc geintroduceerd met een videokaart die niet goed werkte met de chipset die erop zat.. op te lossen met een flash voor de bios (kwamen er van de 15 die ervan verkocht waren weer 9 terug.. (de anderen wisten waar ze de update moesten halen of spelen nooit counterstrike)
5. je betaald teveel voor die dingen.. (in ieder geval meer dan ze waard zijn.. zelfs als je ervan overtuigd bent dat de service dan wel 100% zal zijn, wat het toch niet is)
no flame intended.. gewoon een paar van mijn ervaringen... natuurlijk zijn er ook veel mensen blij met hun compaq.. zeker als het alleen je kast is en je voeding is ok.. gauw compaq overal overspuiten en er is niets aan de hand
hou het serieus. Flames op Compaq leveren vanaf nu gewoon een waarschuwing op, dus wees gewaarschuwd!
Nu weer ontopic.
Ik heb een hekel aan alles waar een merk op staat (Compaq, Packard Bell, HP, etc), dus onthoud ik nooit welke PC wat is...Op vrijdag 16 november 2001 13:24 schreef Dualdude het volgende:
[..]
De 5726 is toch wel het grootste rampenmodel ooit
Maar die 5726, wat voor ding was dat? Toch niet een Prutsario met P3-500, VIA Apollo Pro en een 32bit 16MB S3 reference kaartje?
Dat was het meest kotserige model wat ik ooit gezien heb. Heb hem dankzij een nieuw S3 reference BIOS en een tweakdriver aan de praat gekregen, maar o wee als je 16bpp gaat draaien
[edit]
Leuke CaseMOD, en dat er compaq op staat: What does it matter?
Zolang het niet een prutsario kast is is de mod met een compaq logo erop geslaagd
Eerm... vonkheb het weleens geprobeerd, spanning meten over een inverter... als je dan 1 pen van de voltmeter langzaam van de contactpunten afhaalt (tot +- 1cm), krijg je een stukje lucht dat geleid... (weet niet hoe ik het beter kan zeggen)... en daar kun je een sigaretje makkelijk mee aansteken...
If it ain't broke, fix it till it is...
vonk komt te vaag over... dan denkt iemand, vonk (+- 0,5 sec) en weg...Op vrijdag 16 november 2001 14:13 schreef -LoOneY- het volgende:
[..]
Eerm... vonk
maar de "vonk" die ik ermee trok kan wel uren blijven staan... (zolang je afstand maar niet groot genoeg maakt)
we hebben het geprobeerd met een 5V inverter, tot 15V.. bij 13 volt kon je al 3 CM lange vonken maken...
maar bij 15V begon het plastic te smelten...
En het is niet mijn bedoeling om veel post te krijgen maar ik was gewoon enthousiast, snap dat dan!!!!!
[/quote]
Dat heet vlamboog
Maar goed punt ik heb mijn inverter in een kleine standaard behuizing gestopt .. kost misschien 5 piek is wel zo verstandig .. dingen kun je bij iedere electronica onderdelen shop halen.
Verders vinnik het wel stoer je Compaq Deskpro modden .. hehehe ..
* cyclone is lekker wel Compaq fan ..
Deskpro kasten zijn indeed relaxed !!
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
als je in z'n profiel kijkt zie je dat die arme jongen nog niet genoeg posts heeft voor de Huiskamer, dit is opzich een goede oplossing??, alleen minder leuk voor het topic!Op vrijdag 16 november 2001 10:41 schreef Klovan het volgende:
hee muldereric kan je niet beter je posts editen ipv elke keer een nieuwe te plaatsen, anders krijgt iedereen het id dat je alleen maar meer posts wil hebben en het topic omhoog wil schoppen
no flame intended
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
hoeveel post moet je daarvoor hebben dan???Op vrijdag 16 november 2001 15:10 schreef The_Operative het volgende:
[..]
als je in z'n profiel kijkt zie je dat die arme jongen nog niet genoeg posts heeft voor de Huiskamer, dit is opzich een goede oplossing??, alleen minder leuk voor het topic!
(ik heb er ook nog niet genoeg)
misschien een onboard geluidskaart ?Op donderdag 15 november 2001 20:56 schreef klaasjong het volgende:
Je hebt
-geen geluidskaart óf
-geen internet
edit: k heb volgens mij een stukje niet gelezen :(
dat is ook een manier om meer posts te krijgen...Op vrijdag 16 november 2001 15:23 schreef mikey4ever het volgende:
[..]
misschien een onboard geluidskaart ?
dingen herhalen die al 3x in het draadje staan...
(no flame intended)
(voordat jullie het zeggen: JA, dit is ook een manier om veel post te krijgen...
soz! ik was sneller als zn edit...
waar heb je die inverter gekocht?
Die zat hoogstwaarschijnlijk bij de CCFL zelf..Op vrijdag 16 november 2001 16:03 schreef Mad_Demon het volgende:
Mooi gedaan
waar heb je die inverter gekocht?
Had ik ook, ik heb hem gekocht bij Stuut & Bruin (www.stuutenbruin.com)
PS: de lamp kleur! (groen?) is wat minder mooi. Misschien moet je een paar dingen in je PC wit maken, en daar boven in de kast een BlackLight hangen! Een blacklight is niet goedkoop. Maar wel erug mooi hoor!
Die blacklight is even duur als alle anderen.
Die gan ik ook nog wel ene keertje kopen denk ik.
Ik vind de combinatie van groen/blauw wel mooi in mijn kast.
Ik ga eerst kijken of ik op de HCC dagen nog iets goedkoper aan een blacklight CCFL met inverter kan komen, ga er toch naartoe, so why not?
He Phreak, vind je stuut&bruin niet duur? Ik wel.
Bij mijn lokale electroboer kan ik het allemaal iets goedkoper krijgen.
Je link werkt nietOp zondag 18 november 2001 10:24 schreef muldereric het volgende:
Op mijn website ( [url="http://http:\\svdvs.virtualave.net"]zie hier[/url] )staat mijn adres. Diegene die bij mij in de buurt wonen mogen best een keer langskomen, lijkt me best wel gaaf eigenlijk.
Zo welOp zondag 18 november 2001 10:31 schreef schot het volgende:
[..]
Je link werkt niet
For those about to rock, we salute you!
Dat is 'em jaOp vrijdag 16 november 2001 13:49 schreef _JGC_ het volgende:
Maar die 5726, wat voor ding was dat? Toch niet een Prutsario met P3-500, VIA Apollo Pro en een 32bit 16MB S3 reference kaartje?
Dank je!Op zondag 18 november 2001 12:23 schreef Xplosive15 het volgende:
erg mooie mod, ik vin die kast trouwens ook wel
Het valt niet mee om hem mooi uit te snijden/slijpen, zeker niet het logo van UT
Maarja, ik vind hem zelf ook erg geslaagd.
De kast is van een Compaq 6360
<-- Only Motip -->
Nee, het is een Asus V7100 Pro GeForce 2 32MB + TV-OUTOp dinsdag 04 december 2001 09:28 schreef benchMarc het volgende:
Wat voor videokaart zit erin? Is dat een Gainward GeForce 3?
Zoals ik al op mijn website vertel. Doe het rustig aan en neem om het kwartier even een pauze en doe wat anders. Ga niet te snel door je materiaal heen maar doe mm voor mm, zo krijg je de beste bochtenOp dinsdag 04 december 2001 11:50 schreef Scudo het volgende:
mooi strak en afgewerkt logo
hoop dat ik em ook zo mooi krijg
Verwijderd
Sound onboard!Op donderdag 15 november 2001 20:56 schreef klaasjong het volgende:
Je hebt
-geen geluidskaart óf
-geen internet
Goed kijken!
ja, zeg het nog es 100000x...Op dinsdag 04 december 2001 21:50 schreef Jantjevlaam het volgende:
[..]
Sound onboard!
Goed kijken!
ten eerste: iemand afkraken is niet leuk, zeker niet als hij er veel tijd (en geld) in besteed heeftOp dinsdag 04 december 2001 22:09 schreef boriz het volgende:
ik vind um lelijk, zonde van je pc
ten tweede: hij's niet af, hij moet nog gespoten worden
ten derde: ELKE casemod is an improvement
Verwijderd
dat zie ik toch wel erg veel en nou denk ik dat het leuker is om een logo zelf te verzinnen.
idtje?
Verwijderd
cd/dvd die zo'n adapterachtig geval nodig heeft eh bracket,
ofzo....
Ik zie op dit plaatje dat je een cooler bovenin je kast hebt, hoe groot is die? en paste dat allemaal goed?
Ik wil namelijk ook een cooler (80mm) op me Hd laten blazen, maar dat gaat dus niet, die 80mm is te dik
Ik ga nu kijken voor een 60mm
kommaarkommaarkommaar opOp dinsdag 04 december 2001 23:40 schreef muldereric het volgende:
Hijs nog nie gespotûh. Heb hem marineblauw met chroom gespotenPics komen nog
vind het wel kewl geworden.. alleen wel jammer dat het UT logo niet recht boven je mobo hangt waardoor je het alu van je drivebays ziet..
of valt dat minder op als het donker is?
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Ik had zelf ook wel gewild dat dat logo meer boven mijn proc zou zitten. Maar ik wilde ook graag het handvat in mijn kast behouden, vandaar!
Ik heb nu mijn kast helemaal af, maar ik kan nog steeds niet aan die digicam van mijn pa's werk komen, moet dus met foto's nog ff wachten.
Ik denk ik ga ff kijke op je site, doen je pics het nietOp dinsdag 04 december 2001 09:09 schreef muldereric het volgende:
Ik heb nu net mijn kast gespoten, binnenkort meer pics op mijn website (zie signature)
Check back soon