• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-03 20:27
ok ik heb hier een streetpilot gps van garmin color edition atlantic.
deze werkt goed met sn 8mb kaarte maar naar een tijdje wil je wel meerdan 8 MB want ja je moet vooruit dus een 64 MB kaartje gekocht en er in gedaan.
ok hij gaat aan schiet al weer op maar probeer dan maar eens een kaart te uploaden
software instaleren is geen probleem maar zodra je met de garmin mapsource een map van bv spanje wilt uploaden krijg ik een verveelende melding
Afbeeldingslocatie: http://home-3.tiscali.nl/~pappaalf-j2k/GOT/gps.jpg

doe ik de zelf test van de gps
dan komt er te staan op het display
sw chksm pass
ram test pass
base map chksm pass
data card chksm unknown
dus wat is hier fout
ik ben hier nu al een hele tijd mee bezig en mijn vraag was is er een GOTer die weet wat hier niet goed gaat

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Cryonist

- Something clever -

Mischien een kapotte 64MB kaart?

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

• jordan2k
Dacht ik ook maar toen ik terug ging naar de winkel zeiden ze dat hij het wel deed en dat ik maar moest gaan flashe.
en dat is gedaan maar werkt nog steeds niet :(

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Cryonist

- Something clever -

Probeer aan de winkel te vragen of je een andere kaart mag lenen om hem te testen. Desnoods even ter plekke doen op hun systeem.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

• jordan2k
Probleem naar lang zoeken opgelost
Men download van www.garmin.com de update van GPS en de mapsource (metroguide) update Waarbij staat Voor USB (ik wist niet dat tegenwoordig COM ook als USB word gezien maar ja zal wel)
En dan instaleer je de metroguide daarna de metroguide updat en dan kan je alle maps die je wilt loade naar je GPS.

Er zit ook een leuke optie in zodat je onderweg met je laptop kan tracken.