Na veel zweet bloed en tranen (en niet te vergeten geld) is ie dan eindelijk af. Mijn eerste mod. Heel toepasselijk noem ik hem "Biertje?" 

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Ik had hem eerst ook in 1 krat maar dat werd te veel proppen. Dus toen heb ik er maar twee van gemaaktOp donderdag 15 november 2001 20:57 schreef gerhald het volgende:
he waar om heb je hem niet in 1 kratje gedaan dat is veel lijper dan 2 van die dingen want ik heb er ook een gehad in 1 bierkrat een p 3 450
maar verder heel lijp
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Gelijk inspiratie gekregenOp donderdag 15 november 2001 21:22 schreef Lomu het volgende:
Ik ga dit denk ik ook doenVind het nl. wel kicken
Kinzo dremelOp donderdag 15 november 2001 21:23 schreef Lomu het volgende:
btw. hoe heb je die gaten erin gemaakt? Gewoon met een decoupeerzaag?
Met de komende Euro krijg je vanaf volgende week nog maar de helft terug van je statiegeldOp donderdag 15 november 2001 21:23 schreef MOL het volgende:
Tsk tsk tsk. Zonde van het statiegeld
Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Kmoet hem nog een beetje schuren enzo maar kon vandaag pics maken. Later dus nog meer.Op donderdag 15 november 2001 21:47 schreef theblueracer het volgende:
Ik vind hem mislukt niet mooi afgewerkt enzo!
I'm not as think as you stoned I am
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Paradigm: Shift happens.
Zou een beetje te krap worden. Dan zat me voeding nl recht boven me cpu. Zo heb ik leker veel ruimte.Op donderdag 15 november 2001 22:44 schreef n0va^ het volgende:
Biertje?
Leuk mod hoor, maar had het allemaal ook niet in 1 kratje gepast?
Verwijderd
En jij hebt zeker zo'n mooie grijze case met raampje en blauw ccflOp donderdag 15 november 2001 21:18 schreef -hfl-xenon het volgende:
Is nie echt origineel....
Meneer heeft alleen BackOrrifice gemod en is er zo te zien _erg_ trots opOp donderdag 15 november 2001 22:57 schreef epsilon het volgende:
[..]
nee, zo tezien alleen een kast nog niet eens gemod
Verwijderd
T'is een compraqOp donderdag 15 november 2001 23:44 schreef Black_Adder het volgende:
mmm zie ik daar een IBM Pentium serie
\0/
ROFLOp donderdag 15 november 2001 21:43 schreef Tentacle1 het volgende:
Hoeveel statiegeld zou je er nou (met inhoud) voor terug krijgen?![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq