Logitech Optical Cordlees goes Berserk

Pagina: 1
Acties:

• Rob_de_Rechter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 19:09
Oke mensen, ik heb t gepresteerd. Ik heb mn MUIS vast laten lopen.... (ADSL modem laten hangen schijnt common te zijn, maar mn muis, dat heb ik nog nooit gehad)

Wat is er gebeurd? Mijn muis (Logitecht Optical Cordless mouse) Is letterlijk vastgeslagen. Geen beweging meer in te krijgen (tenminste niet op mn scherm. Op de mat nog wel natuurlijk... :) )

Het lampje blijft maar knipperen.... terwijl ie normaal (bij niet bewegen) wat meer uit gaat. Heeft IEMAND hier ervaring mee??

Voorderest nothing fancy mee gedaan, dus niet laten stuiteren ofzo. Aan de ontvanger ligt het niet, want een gewone cordless (met balletje) werkt als een lier. Het enige wat zou kunnen is het feit dat ik de optical een een duo ontvanger van cordless desktop heb gehangen (waar dus eerst een balletjesmuis aan 'hing') maar dit heeft prima gefunctioneerd (sinds dat die opticals uitkwamen tot nu). Ook zitten er oplaadbare batterijtjes in, ipv de standaard duracelletjes......

Iemand een ideetje??

Maar hij sloeg haar hersens niet in, want tussen droom en daad // staan wetten in de weg en veelal praktische bezwaren // en zwaarmoedigheid, die niemand kan verklaren // die des avonds komt, voordat men slapen gaat

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:13
• Batterijen tóch op ?
• Goede radiokanaal ?

• Muurbestormer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 23:38
Heb je al geprobeerd opnieuw te "connecten" ? Op de onderkant van je muis en je ontvanger knopje indrukken en ze naar elkaar laten wijzen.

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 10:32

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

Meestal als die dingetjes vreemd gaan doen, dan zijn ze toch echt door hun batterij heen..

en als je verder twijfeld of het aan de ontvangers ligt, haal er dan eens een weg.

kan je altijd nog terugzetten als hij weer blijkt te werken.