Toon posts:

VPN. IP vastzetten of router?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okey. ben dus helemaal een nieuwbee op op dit gebied, en weet dus half niet wat te doen.. ik begrijp 't gelukkig wel.. maar 't volgende wil ik doen..

Heb een PC. (van vriend) wil ik laten inloggen op mijn pc. (VPN) alleen, daarvoor heb je een IP nodig, nou niet zo'n probleem, maar om elke keer mijn IP. door te geven en aan te passen. is niet handig, (heb geen vast ip) ik zit bij wanadoo. (hometime) bel via ISDN in, das allemaal prima.. inloggen wil ook prima. maar wil dus een vast IP hebben. of er is ook nog zoiets als een router. dezen kan toch "softwarematig" mijn ip elke keer automatisch koppelen aan een zelf gegenereed IP? Nou in iedergeval weer iets om op te reageren.. |:(

Voor de wize guys.. :) okey hey alvast bedankt.. ook goeie links zijn welkom. B-)

Verwijderd

Wat je doet is demon internet bellen vragen naar de sales afdeling en daar een inbelaccount afsluiten dan heb je een fixed ip (vast ip)

probleem opgelost.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:05
dyndns.org (FAQ?)

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03:42
Kon PGPNet niet met een dynamisch IP werken?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

ANS -> I&T

Verwijderd

Topicstarter
Jho. dank U. ik ben weer ff aan 't zoekken, maar ik heb dus al een heel voordelig abonnement, en dit voldoet mij prima.. toch wil ik proberen een statisch ip te verkrijgen.. als er onlangs nog meer tips komen... Graag..

okey. Later:Z 8-)

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Op donderdag 15 november 2001 20:23 schreef NewAgePerformance het volgende:
Wat je doet is demon internet bellen vragen naar de sales afdeling en daar een inbelaccount afsluiten dan heb je een fixed ip (vast ip)

probleem opgelost.
Geld teveel? Dan heb je dus mooi je flatfee in de daluren niet meer.

Overigens werk ik zelf met cjb.net, hebben ook dyn ip clientje, werkt prima.
Pagina: 1