Toon posts:

ASUS A7V266-E mobo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik las op de ASUS website dat dit nieuwe mobo geen geluidskaart meer nodig heeft. Weet iemand of dit dus een SBlive overtreft?

6-Channel Onboard Audio (optional)

Experience high-quality 6-channel 3D surround audio with the optional C-Media CMI8738 audio controller. This unique chip eliminates the cost of an additional soundcard and adds dynamic realism to your favorite MP3s or DVDs.

Alex

Verwijderd

overtreft d8 ik niet de live!

Verwijderd

Geluid is wel goed, maar overtreft zeker geen SBlive!

• warlord
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-07 08:21

warlord

wat kost het als je de versie met die geluidskaart wilt?
Kan hier zo gauw niets over vinden...

Verwijderd

Ik heb precies 500 piek betaald. Zonder Raid, met audio.

Kijk effe hier: http://www.tweakers.net/pricewatch/21843

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 20:09 schreef capela het volgende:
Ik las op de ASUS website dat dit nieuwe mobo geen geluidskaart meer nodig heeft. Weet iemand of dit dus een SBlive overtreft?

6-Channel Onboard Audio (optional)
Tuurlijk niet, onboard shit overtreft NOOIT geluid van een soundblaster Live, maar slecht is het niet. btw meer en meer hardwareboeren gaan dat doen, dus, het zal wel verbeteren zeker!?!!| :(

Greetz

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

GTOfire

Don't warn the tadpoles

zoals Rezor al op wat kwadere wijze zei:
Er is een hele goede reden dat je een speciale kaart koopt om je audio of video mee te laten draaien.
Onboard audio-video-whatever is bedoeld voor de wat minder veel-eisende gebruiker met een kleiner budget.
Zo is bijv de nieuwe nforce meteen een mobo, netwerkkaart en GeForce 2 MX (een betere dan de retail versies) voor maar 500 piek. Voor iemand die met een GF2 MX genoegen neemt is het een droom, voor mensen die zoeken naar een GF3 Ti500 een complete verspilling van geld.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Pagina: 1