Toon posts:

Niets aansuiten op fanaansluiting asus 7700 gts?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey effe een vraagje.
moet die fan aansluiting op de videokaart zelf benut worden of niet.
of werkt die fan[op de kaart]ook zo.[als je hem in de agp slot heb gestoken].

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
ja dat is je stroomvoorziening van je fannetje...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 11:09

Acid_Burn

uhuh

umm op die aansluiting zit de fan aangesloten die op je videokaart zit.. lekker laten zitten

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Verwijderd

topictitel aangepast:
"asus 7700 gts" >> "Niets aansuiten op fanaansluiting asus 7700 gts?"

Verwijderd

Als je hem niet aansluit slaat SmartDoctor op hol (omdat je fan dan 'niet draait'). Voor de rest maakt het niet uit, ik heb het zelf ook geprobeerd :) (fan uitzetten: werd-ie wel 80 graden >:) )

Verwijderd

Om smartdocter toch te kunnen gebruiken met een andere koeler kan je de draadjes doorknippen en er die van je oude koeler er aan vast solderen, werkt perfect.

80 graden, jij hebt lef!

Verwijderd

Topicstarter
thanks guys!!!!!!!!!!
*D

Verwijderd

Ik wou gewoon wat herriebeperking proberen, het was dus niet de bedoeling dat hij zo heet werd. Er gebeurden voor de rest trouwens geen gekke dingen! :Y)
Ik heb nu een schakelaar 5/12V. Daarvoor moest-ie ook los van de kaart, ik heb nu alleen de toerenteller aan de kaart gehangen, werkt goed.
12V -> 5500rpm (hoog gezoem) -> ~50 graden
5V -> 3000rpm (stilte) -> ~60 graden
Werkt goed zou ik zo zeggen :)

Verwijderd

Herrie beperking.. :D

Ik wou dat ik de fan op mijn videokaart kon horen. Maar no way dat dei boven de 7000 RPM van de dragon orb out komt !

Verwijderd

Ik laat mijn coolermastertje softwarematig op 2000rpm draaien, die is dus ook fluisterstil. Tijdens het kijken van een fillum kan het behoorlijk storend zijn, dat gesuis, dus laat ik alles nu langzamer draaien (voedingfan is een VarioFan, dus die hoor ik ook niet :7 )

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Hoog gezoem??? Ik zal wel doof zijn ik hoor mijn V7700 fan echt helemaal niet! op 5800 toeren >:) (En ik heb een low noise voeding, geen extra fans en zo). Heb je hem al eens schoongemaakt of zo kweetookniet. :7

Verwijderd

Ik heb dezelfde kaart, en er een Golden orb op gemonteerd, die vervolgens aangesloten op mijn moederbordje. Ook een vrij stille oplossing, en een effectieve !

Verwijderd

Hij was net nieuw, dus ik ga er niet vanuit dat er veel stof op zit :+
Er moet toch nog een keer een nieuwe op als ik wil gaan OC'en >:)
Pagina: 1