Toon posts:

Opde HCC HD kopen???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om een nieuwe (geen 2de hands)hardeschijf te kopen op de hcc dagen. Maar is het wel veilig om er daar een te kopen. Als er iets mis mee is ofzo en hoe zit het met de garantie. Ik woon niet echt in de buurt dus thuis proberen zit er ook niet in.

B.V.D

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
kopen bij een lokale winkel dan kan je daar eventueel je garantie claimen, let wel ff op wat je koopt

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
helemaal mee eens, gewoon kopen bij een stand van een zaak die je kent en waar je je garantie kunt krijgen.

• rambo-2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-01-2024

rambo-2001

be anonymous

kassabon vragen + een duidelijk adres waar het bedrijf is gevestigt.
zodat je hem via de post kunt opsturen let op doe dit altijd aangetekend !!!

cs skill - making a desert eagle out of tooth picks

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:54
ramboXXXX zegt het al. Eens kassabon vragen (en eventuele pin bon). Je kunt bij de shopsurvey zien waar de winkels zich een beetje bevinden en aan de hand hier kun jij een lijstje maken bij welke winkels jij er 1 wilt kopen.
Ik heb zelf vorig jaar een brander bij Mycom gekocht. Een paar maanden geleden in eens doet hij het niet.
Ik Mycom mailen zei zeggen stuur hem maar op en dan kijken wij er naar. Ik kreeg uiteindelijk een nieuwe opgestuurd (binnen een week). Ik pluur dat geval er in en ja hoor precies hetzelfde probleem. Ik denk dat kan nooit want hij is net nieuw.
Ik sluit de brander aan op hetzelfde kanaal als mijn dvd en hij doet het. Ik ff denken..... toen wist ik het zou mijn ide kanaal soms verrot wezen :? maar hoe check je dat. Ik pluur de mijn dvd er aan en ja hoor die deed het ook niet. Ik breng mijn computer bij de zaak van mijn moederbord om hen er ff na te laten kijken. Zij bevestigde inderdaad dat mijn ide1 stuk was. Nu het volgende probleem waar vind je (3 maanden geleden) nog een slot A MoBo met 4 ide kanalen.
Die vind je dus niet. Ik heb van CTW uiteindelijk een promiser kaartje gehad om mijn ide kanaal te compenseren :) . En het mooie is ik had van Mycom een burn-proof versie voor mijn (waarschijnlijk niet verrotte) brander die dat niet was >:) . Dus ik zeg zelf kopen op een beurs kan geen kwaad omdat ze minimaal 1 jaar garantie moeten geven tenzij het echt anders staat vermeld.
Koop gewoon bij een winkel die voor jouw bekend is. CTW en Mycom zijn allebei beste zaken om te kopen.

Nou ga ik mijn vingertjes weer wat rust geven.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Verwijderd

Als je lid bent van de HCC computer club /computer totaal

dan kun je bij de HCC stand je procucten gratis laten testen.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Als je niet lid bent kan het voor een knaak ofzow toch?

Verwijderd

HD's kun je altijd opsturen naar de fabrikant, garantieafhandeling gaat via de fabrikant dikwijls sneller dan via je compuboer

• henksnap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-10-2021
Garantie bepalingen gelden daar ook,videokaart bij Norrod gekocht,zelf gesloopt(dom),verteld wat er gebeurd was,kreeg toch een nieuwe toegestuurd,Super

Denk dat je online bijna voor hetzelfde bedrag kan kopen,het zal niet veeeel goedkoper worden.
Maar gaat het toch proberen,tenslotte komt er f17.50 entree + f 10.00 parking bij(moet toch terug verdiend worden)

Eigenlijk loop ik er al een half jaar(+/_) naar uit te kijken (ben ook een beetje aan het sparen)
Je kijkt in tijdschriften en online voor upgrade's,alles tegen elkaar aan het afwegen,word ziek als er weer ergens een bug in zit ofzo.

Het lijkt wel HET tijdstip voor jezelf om geld uit te geven,
je leeft naar het tijdstip toe (je heb het jezelf belooft)
Spannend hè,of heb je een psych. nodig

Epox 8rda+,512mb Kinston pc2700,80GB 7200rms Maxtor Liquid,XP2400+,Club 9500 @ 9700, Lite-on 52*32*52,Acer AL732, WIN XP prof.etc

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 20:24 schreef Racer1981 het volgende:
Als je lid bent van de HCC computer club /computer totaal

dan kun je bij de HCC stand je procucten gratis laten testen.
Euh, kweenie wanneer je wilt gaan, maar meestal is het zo enorm druk bij die teststand van de HCC dat je er wel een middagje voor uit kan trekken....:'(
Pagina: 1