"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
DX8.1 zou toch gewoon 'backwards compatible' moeten zijn met DX7.0. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een nieuwere DX versie de oorzaak zou zijn dat ik oudere games niet meer zou kunnen spelen. Dus dat lijkt me het probleem niet.
Heb je de compatibility mode van XP al geprobeerd?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Die mogelijkheid heb ik ook geprobeerd, zonder resultaat helaas.Op donderdag 15 november 2001 19:43 schreef tazzman het volgende:
DX8.1 zou toch gewoon 'backwards compatible' moeten zijn met DX7.0. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een nieuwere DX versie de oorzaak zou zijn dat ik oudere games niet meer zou kunnen spelen. Dus dat lijkt me het probleem niet.
Zijn er mensen die hem wel aan de praat krijgen, jij ook Tazz?
Helaas zit ik A) op mijn werk,Op donderdag 15 november 2001 19:46 schreef Bajo het volgende:
[..]
Die mogelijkheid heb ik ook geprobeerd, zonder resultaat helaas.
Zijn er mensen die hem wel aan de praat krijgen, jij ook Tazz?
Ik kan es proberen of het onder Win2K wel werkt (met DX8.0A nog, moet DX8.1 nog installeren) maar ik ben zo druk met werk dat ik echt niet kan beloven het snel voor je te sjekken.
Niet om lullig te zijn maar als ik vanavond om 11 uur ofzo eindelijk thuis ben dan val ik op de bank en kan geen PC meer zien..
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Hehe, neem je tijdOp donderdag 15 november 2001 19:56 schreef tazzman het volgende:
[..]
Helaas zit ik A) op mijn werk,draai ik Win2k/sp2 ipv XP .. ik kan alleen zeggen dat Grim Fandango (schitterend spel!) perfect werkte onder Win98SE maar goed, daar heb je niets aan.
Ik kan es proberen of het onder Win2K wel werkt (met DX8.0A nog, moet DX8.1 nog installeren) maar ik ben zo druk met werk dat ik echt niet kan beloven het snel voor je te sjekken.
Niet om lullig te zijn maar als ik vanavond om 11 uur ofzo eindelijk thuis ben dan val ik op de bank en kan geen PC meer zien..
Hopelijk zijn er meerdere gamers die me willen helpen?
Zou graag deze 2 meesterlijke spelen willen (Uit)spelen.
Probeer anders eens de nieuwe drivers van NVIDIA
Detonator 3.
Dit is versie 22.83 meende ik.
Je kan ze downloaden op: www.nvidia.com
Laat het ff weten als het lukt.
Detonator 3.
Je bedoeld zeker versie 21.80?Op donderdag 15 november 2001 22:45 schreef Ossi het volgende:
Probeer anders eens de nieuwe drivers van NVIDIA
Detonator 3.
Ik heb meerdere versies geprobeerd, maar helaas, 't mag niet baten
ow meen je niet dat die niet werken dat zou echt
zijn
ik heb Grim Fandango hier op cd liggen, maar heb nu ff geen tijd om te installen, zal t binnenkort eens proberen
en anders LucasArts mailen voor een XP patch????
ik heb Grim Fandango hier op cd liggen, maar heb nu ff geen tijd om te installen, zal t binnenkort eens proberen
en anders LucasArts mailen voor een XP patch????
PIII 800@804 Mhz
Heel raar, maar ze werken nu ineens wel.
Blijkbaar was er iets mis met mijn configuratie.
Dus er zal toch geen XP patch nodig zijn afterall
Sluit deze maar aub- Problem solved
Blijkbaar was er iets mis met mijn configuratie.
Dus er zal toch geen XP patch nodig zijn afterall
Sluit deze maar aub- Problem solved
Pagina: 1