ik ben van plan om digitale video op de comp. te gaan bewerken welke kaart moet ik daar voor hebben de dure studio dv+ of een gewone goedkopere kaart en wat is het verschil hier tussen???????
Ik zou zeggen gebruik de search..
Verder, een firwirekaart van 100 pieken voldoet. Snorkel ergens Premiere 6 op.. Sim-pel.
Verder, een firwirekaart van 100 pieken voldoet. Snorkel ergens Premiere 6 op.. Sim-pel.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Verwijderd
De firewirekaarten zijn hetzelfde (behalve de studio dv plus, die heeft geloof ik analoge uitgangen) maar de software varieert. Bij firewire kaarten van 100-150 nederlandse guldens zit een of ander dement programma zoals ulead videostudio of mgi videowave en bij firewirekaarten van 300 gulden zit bijv. studio7 (pinnacle) of ulead mediastudio pro 6.0 wat wel goede programma's zijn.
Ik heb gewoon een cheapo 3 poorts firewire kaart van 100 piek, werkt prima, ligt gewoon aan de software dus
neem een audigy oem van 165 daar zit ook firewire bij koop je het voor de firewire krijg je een audigy erbij
)
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
Verwijderd
SUNIX firewire gekocht 100piek!! doet t lekker!!!software pinnacle studio 7. zit ook wel goed!!
dynalink kaart gezien voor 80 piek!!
dynalink kaart gezien voor 80 piek!!
Verwijderd
heb zelf een conceptronic firewire kaart
voor 129 piek bij comptechworld gehaald... werkt perfect!!
voor 129 piek bij comptechworld gehaald... werkt perfect!!
Pagina: 1