Toon posts:

Speaker kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Ik had nog een zwart setje boxen (werkte gisteren prima) op m'n radio aangesloten en een cd afgespeeld, maar het linkerkanaal is helemaal dood. :( ik heb deze speaker ook los (zonder subwoofer) geprobeert, maar geluid: homaar. :(
Waar kan dit aan liggen? Conus of tweater is er niet uit geknald.
Wat ik wel heb gedaan: beetje lijm op de plek waar de speakergrill aan vast zit, maar hier ligt het niet aan.
Iemand idee? echt dood of ff openmaken om te kijken of de kabels goedzitten?
Alvast dank :)
Oja, foto van de speaker maken is no problemo, dan weet je misschien wat voor soort ik bedoel...

Verwijderd

probeer is een nieuw speakersnoertje, of kijk ff of andere speakers op je versterker het wel doen!

Verwijderd

Topicstarter
Yup, doen het.
Overigens: het is niet alles los (versterker, cdplayer) maar alles in een, radio,tape,cd,versterkertje :)

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Maak maar fotos.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 'm open gemaakt, alles zit goed daar. Ik denk dus dat de aansluiting een beetje kapoet is...

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 10:31
Op vrijdag 16 november 2001 18:40 schreef jasperonline het volgende:
Ik heb 'm open gemaakt, alles zit goed daar. Ik denk dus dat de aansluiting een beetje kapoetos is (2e pic.) Misschien herkent iemand deze boxen, wil je dan ff zeggen welk merk en hoeveel watt deze boxies zijn...
Voorkant:
[afbeelding]
Achterkant:
[afbeelding]
Ja de aansluiting ziet er idd niet echt best meer uit....

Ben bang dat je plaatjes niet echt verduidelijking geven :)

specs

Verwijderd

Topicstarter
Dus die aansluitingen eruit mieteren en vervangen door een Kroonsteentje? :)

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op vrijdag 16 november 2001 18:54 schreef jasperonline het volgende:
Dus die aansluitingen eruit mieteren en vervangen door een Kroonsteentje? :)
Maak eerst es nieuwe foto's, maar dan nu met een lamp op de speakers gericht... :P
Het is zeker weten de speaker ?
Op het andere kanaal werkt hij ook niet ?

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
met een kroonsteentje kan je gerust proberen maar je kan toch ook gewoon ff de twee draadje er tegen aan drukken ?, weet je in ieder gaval dat het daar wel/niet in zit :) k weenie maar kunnen de condensatoren of spoelen van een scheidings filter kaduuk :? (nog nooit van gehoord iig maar wie ben ik ;)

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 16 november 2001 19:00 schreef brammus het volgende:

[..]

Maak eerst es nieuwe foto's, maar dan nu met een lamp op de speakers gericht... :P
Het is zeker weten de speaker ?
Op het andere kanaal werkt hij ook niet ?
nee, heb hem al op alle kanalen, alle snoeren geprobeerd... no sound :|

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Op vrijdag 16 november 2001 18:40 schreef jasperonline het volgende:
Ik heb 'm open gemaakt, alles zit goed daar. Ik denk dus dat de aansluiting een beetje kapoetos is (2e pic.) Misschien herkent iemand deze boxen, wil je dan ff zeggen welk merk en hoeveel watt deze boxies zijn...
Voorkant:
[afbeelding]
Achterkant:
[afbeelding]
Misschien stoort ie wel op de telefoon van die kerel die op de achtergrond zit te bellen >:)

Mother, will they like this song?

Pagina: 1