Toon posts:

install Chello op andere pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een vraagske.

Ik ga hier zo dalijk ff een pc formateren van iemand anders, die heeft ook Chello, daarna zet ik alles er opnieuw op, nu mijn vraag.

Ik moet er ook Chello opzette maar kan ik die gewoon installeren en dan de utp kabel(Chello) van mijn huis erin doen en ff wat downloaden en dan de pc weer terug geven. Of krijg ik dan problemen met de ip adressen enzo ???

:? :? :? :? :? :? :? :? :? :?

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Nee bij chello gaat dat niet zomaar, als je dat wilt doen moet je het mac adres(unieke nummer van netwerkkaart) doorgeven aan chello....na 5 minuten doet hij het, maar dan doet je eigen kaart het niet...dus weer wijzigen, maar denk dat chello dat niet zomaar pikt :?

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 15:56
Hmm zit ook met chello opgescheept...

Maar ik kan iedere netwerkaart en of Pc erop aansluiten en het werkt...

Met z'n COM21 dus.

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |

Verwijderd

Precies, hangt er vanaf waar je zit. In Amsterdam mag het MAC adres niet zomaar worden gewijzigd, dat moet je doorgeven. In Rotterdam kan je iedere netwerkkaart gebruiken. Met sommige kaarten kan je het MAC adres wijzigen overigens.

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op donderdag 15 november 2001 21:22 schreef James_Watt het volgende:
Hmm zit ook met chello opgescheept...

Maar ik kan iedere netwerkaart en of Pc erop aansluiten en het werkt...

Met z'n COM21 dus.
Hmm naar mijn ervaring (roa) kon dit niet, maar kan het ook mis hebben hoor, ik moest het in ieder geval altijd doen, anders werkte het niet |:( Heb zelf quicknet en daar hoef ik alleen ff de modem te resetten. 8-)

edit:
okeej dubbelpost, had dit bericht nog niet gezien :)

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Op donderdag 15 november 2001 21:26 schreef mrT het volgende:
Precies, hangt er vanaf waar je zit. In Amsterdam mag het MAC adres niet zomaar worden gewijzigd, dat moet je doorgeven. In Rotterdam kan je iedere netwerkkaart gebruiken. Met sommige kaarten kan je het MAC adres wijzigen overigens.
In amsterdam mag het modem wel zomaar gewijzigd worden, maar dan moet je eerst op de originele pc een ip-release doen, dan pakt hij hem gewoon op de 2e pc. Als je klaar bent met 2e pc weer ip-release doen.

That's all folks
Pagina: 1