Heeft iemand Burnout voor de ps2 al gespeeld, Ik zie nlm dat hij al uit is. Volgens de previews schijnt dit een super game te zijn.
Ik zag hem vandaag bij de FRS liggen, vond hem er een beetje 'cheap' uitzien, weet ook niet waarom, zal mijn soort spel ook wel niet echt zijn...
ook hier had ik weer hoge verwachtingen van...
vanmiddag gespeeld bij een gameshop hier in arnhem,.. sketchy mappings, te simpel en die crashes zijn verre van spectaculair!
na gt3 valt alles waar je moet racen tegen volgens mij... het wachten is op WRC!
vanmiddag gespeeld bij een gameshop hier in arnhem,.. sketchy mappings, te simpel en die crashes zijn verre van spectaculair!
na gt3 valt alles waar je moet racen tegen volgens mij... het wachten is op WRC!
Verwijderd
Gelukkig heb ik 'm niet gekocht, ik stond er gister mee in de handen bij de Bart Smit, en nu ik de reacties hier hoor weet ik genoeg.
Ik heb hem nu in aktie gezien, ziet er echt lelijk uit!
Duidelijk een van de eerdere titels die het bedrijf uitbrengt voor de PS2 (veeeel Anti-Aliasing probs.) Hopen dat ze dit met stunt driver verholpen hebben...
Duidelijk een van de eerdere titels die het bedrijf uitbrengt voor de PS2 (veeeel Anti-Aliasing probs.) Hopen dat ze dit met stunt driver verholpen hebben...
Ik vind hem anders super, ik had er niet zulke hoge verwachtingen van, maar dit spel geeft me echt een gevoel van snelheid. Als je met meer dan 100km/u over een kruispunt scheurt en je ziet net voor je en net achter je auto's kruisen. Dan schrik je toch ff, helemaal als je als spookrijder over de weg scheurt, en je als een idioot auto's probeert te vermijden.
Ik vind het wel een leuk spel, grafisch is het misschien niet super, alhoewel die crashes best mooi zijn gedaan. En de replay is ook leuk...
Ik vind het wel een leuk spel, grafisch is het misschien niet super, alhoewel die crashes best mooi zijn gedaan. En de replay is ook leuk...
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Kijken is niet voldoendeOp zondag 02 december 2001 11:48 schreef WouteRF het volgende:
mwah moet em eerst zien
Je moet hem echt spelen...
Net weer ff gespeeld, en het is echt leuk.
Denk:
-Ronin
-Taxi
-The Fast en the Furious
Dat gevoel geeft het mij ongeveer
ps maar ik weet niet of ik er f150 aan uit zou geven
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
WRC is al uit. Heb hem al bij de FRS zien liggen.Op donderdag 15 november 2001 23:22 schreef franklin het volgende:
het wachten is op WRC!
Verwijderd
Burnout ff gehuurd vandeweek, maar ik vind er niets aan (zonde van mijn 10 piek verhuurkosten) gaat veelste snel, ik heb constant het gevoel dat ik niet de baas ben over die auto, het is een beetje geluk hebben dat je nergens op knalt. En inderdaad die crashes zijn leuk (de eerste 10 keer) daarna heb je het ook wel gezien.... 
en wrc2001 heb ik de demo van gespeeld (van opm2) maar vind ik nou ook niet echt super...misschien ligt het aan mij ofzo..maar ik vind het nou niet echt leuk, maar dat is persoonlijk....(zeker niet voor 155 piek) dan is ssx tricky leuker (en mooier)...

en wrc2001 heb ik de demo van gespeeld (van opm2) maar vind ik nou ook niet echt super...misschien ligt het aan mij ofzo..maar ik vind het nou niet echt leuk, maar dat is persoonlijk....(zeker niet voor 155 piek) dan is ssx tricky leuker (en mooier)...
Ik heb Burnout nog steeds niet gespeeld, wel een collega zien spelen, die replays zijn idd wel grappig voor 5x ofzo, daarna meer irritant.Op dinsdag 04 december 2001 18:03 schreef CrazyTaxi het volgende:
Burnout ff gehuurd vandeweek, maar ik vind er niets aan (zonde van mijn 10 piek verhuurkosten) gaat veelste snel, ik heb constant het gevoel dat ik niet de baas ben over die auto, het is een beetje geluk hebben dat je nergens op knalt. En inderdaad die crashes zijn leuk (de eerste 10 keer) daarna heb je het ook wel gezien....
Wat betreft die WRC ben ik het niet met je eens, echt een goeie rallygame!
De demo laat wat betreft banen vrij weinig zien, als je de volledige speelt zitten er een stel haarspeldbochtjes in!
[/offtopic]
Wat vinden jullie eigenlijk van The Mummy Returns (PS2)?
Ik vind hem echt slecht, maar ik verkoop hem vrij veel bij ons in de winkel, wat ik eigenlijk toch vrij vreemd vind, heeft de PU hem goed beoordeelt ofzo?
[offtopic]
ff een ouwe post tot leven wekken 
Shit ik vind deze game echt vet, zit hem nu al de hele avond te spelen!
Geeft echt een vet gevoel van snelheid, near misses rulen!
Alleen ik krijg niet meer als drie tracks unlocked...
Heeft iemand dit al wel gehaald?
Shit ik vind deze game echt vet, zit hem nu al de hele avond te spelen!
Geeft echt een vet gevoel van snelheid, near misses rulen!
Alleen ik krijg niet meer als drie tracks unlocked...
Heeft iemand dit al wel gehaald?
Pagina: 1