het is een beta, en niet eens een officiele
dus dat ding loopt maar al te graag vast
en bovendien is die vidcard van jou vet onder de maat
als je zoiets als unreal2 wilt proberen
dat is nogal een zwaar spel voor je systeem
zeker die beta, want die is nog niet geoptimaliseerd
ik kreeg zoiets als 20 fps op mijn geforce2 pro, dus dan kun je wel nagaan wat die arme tnt2 daarvan vindt
dus dat ding loopt maar al te graag vast
en bovendien is die vidcard van jou vet onder de maat
als je zoiets als unreal2 wilt proberen
dat is nogal een zwaar spel voor je systeem
zeker die beta, want die is nog niet geoptimaliseerd
ik kreeg zoiets als 20 fps op mijn geforce2 pro, dus dan kun je wel nagaan wat die arme tnt2 daarvan vindt
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Op donderdag 15 november 2001 18:35 schreef Goten het volgende:
Hallo,
Ik heb net unreal 2 gedownt alleen het werkt niet
Ik heb een snel genoeg systeem lijkt me :
Duron 800 mhz
256 MB ram
tnt 2 m64 videokaart 32 mb
Hoe komt dit?
Tnx
die jij hebt gedownload... is een pre pre pre pre pre alpha.
heb nou nog maar ff geduld.....
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
aha.. nah quake 3 enz draait ook perfect hoor .. enne mijn systeem iz dus echt niet traag
je kan q3 echt niet vergelijken met unreal2....Op donderdag 15 november 2001 18:50 schreef Goten het volgende:
aha.. nah quake 3 enz draait ook perfect hoor .. enne mijn systeem iz dus echt niet traag
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Hey schaapje hoe kreeg je m aan de praat, ik kom steed sin een textureloos klein vierkantje met een geweer
dit moest ik vragen van iemand met een geforce 2...
dit moest ik vragen van iemand met een geforce 2...
Ja, maar de engine van Quake 3 is wel ff heel anders dan die van Unreal 2. Op onderstaant systeem loopt ie ook maar met iets van 10 á 15 fps. Dus ik schat dat ie bij jou met iest van 5 á 7 fps draait...Op donderdag 15 november 2001 18:50 schreef Goten het volgende:
Wat hebben jullie gedaan om unreal 2 te laten werken ik kan alleen in een klein textureloos doosje komen met een wapen, maar geen andee levels,en geen mainscreen waar je iets kan kiezen, terwijl er wel meerdere maps in de maps folder staat?!
Je moet de maps openenen met de executable. Dus rechtermuisknope > Open with... en dan de executable (unreal.exe ofzo) opzoeken.
hey, we gaan gewoon iedereen die topics start over de preprepre versie van Unreal 2 aangeven bij de politie
Waarom? iz niet illegaal hoor gewoon via direct connect dus boeieOp donderdag 15 november 2001 19:06 schreef RaVeNgEr het volgende:
hey, we gaan gewoon iedereen die topics start over de preprepre versie van Unreal 2 aangeven bij de politie
Daarom is het nog wel illegaalOp donderdag 15 november 2001 19:42 schreef Goten het volgende:
[..]
Waarom? iz niet illegaal hoor gewoon via direct connect dus boeie
Ennuh, je mag ook wel wat meer info geven.
Is nou niet bepaald duidelijk.Ik heb net unreal 2 gedownt alleen het werkt niet
Tis een (leaked) beta.. rotzooi dus..Op donderdag 15 november 2001 18:35 schreef Goten het volgende:
Hallo,
Ik heb net unreal 2 gedownt alleen het werkt niet
Ik heb een snel genoeg systeem lijkt me :
Duron 800 mhz
256 MB ram
tnt 2 m64 videokaart 32 mb
Hoe komt dit?
Tnx
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()