damn heb hier via scart-audio me tv op me pc aangesloten maar hij geeft een soort ruis, dit is ook als ik em op met stereo aansluit, ook met andere kabels... waar kan dit aan liggen????
misschien is de shielding van je kabel kapot?
Is het een nieuw kabel? Afgeschermd kabel? Liggen er misschien andere kables dicht bij in de buurt? (voor electriciteit ofzo?)
Is het een nieuw kabel? Afgeschermd kabel? Liggen er misschien andere kables dicht bij in de buurt? (voor electriciteit ofzo?)
Flagnite maakt een goed punt. Als dat allemaal in orde lijkt te zijn, zou het ook kunnen liggen aan het feit dat je PC gevoed wordt uit een stopcontact dat niet geaard is. Ook dat kan storingen/ruis opleveren.
... sja, dinges, hoe noem je het ...
uhmz de kabel komt alleen dicht bij een speakerkabel als ik me stereo uitzet ruist ie nog steeds. kabel is al wat ouder maar toen ik em net had zat er ook al een ruis in
zit je stereo toevallig aan de "kabel"vast, (en is die dus geaard) en je computer ook geaard, dan kan het zo zijn dat je een aardlus aan het bouwen bent, op dat moment loopt er dus stroom door je aard-verbinding wat dus ruis oplevert. daarvoor zijn verschillde oplossingen, moet je zelf eventjes kijken wat voor jou het beste is. bijvoorbeeld hier
Succes, Luxx
[edit typo]
Succes, Luxx
[edit typo]
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.