Toon posts:

vaag probleem met cd-writer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds vandaag een erg vaag probleem met mijn cd-writer. vanmorgen had ik een cd'tje gefikt, toen ging (zoals normaal) het cd-laatje open, maar daarna kon ik hem niet meer dichtdoen (op de normale manier). vervolgens rebootte ik mijn pc, toen ging het laatje dicht, maar eenmaal in windows xp, kon windows er niet meer bij. bij mijn cursor stond wel steeds een cd'tje. tijdens de volgende keer rebooten gaf mijn pc aan het begin een foutmelding (als hij al je IDE-apparaten gaat zoeken), dat hij niet bij mijn secondary master kon. toen ik op f1 gedrukt had om door te gaan, en eenmaal in windows was, kon ik er gewoon bij :?. als ik opnieuw opstart, komt de ene keer de foutmelding wel terug, en de andere keer niet, soms kan windows erbij, en soms ook niet. ik begrijp er nix meer van, alle kabels zitten precies zo als het eerst zat, dus daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen. zou er iets mis zijn met mijn philips cdrw804k, met mijn ide-controller of met de ide-kabel?
herkent iemand dit probleem misschien?
pls help me...

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hoort dit niet in een Opslagmedia & I/O Controllers :?

Maareh, windows herkent em wanneer hij zin heeft en wanneer hij em herkent krijg je eerst een foutmelding.
Wat bedoel je met dat je het laatje niet meer op de normale manier kan dicht doen? Als je op het knopje drukt en hij gaat niet meer dicht dan denk ik dat er toch iets mis is met de writer sinds dit niks met windows te maken heeft. Hij zou open en toe moeten gaan zonder problemen en zonder enige tussenkomst van het OS

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Verwijderd

Topicstarter
sorry ik had hem in opslagmedia en i/o moeten posten.
maar het cd-laatje wou niet meer dicht als ik op het knopje drukte. na een keer opnieuw opstarten soms wel, soms niet.
ik blijf het erg vaag vinden

Verwijderd

zit er nog garantie op? denk dat je dat namelijk wel kunt gebruiken >:)

Verwijderd

Topicstarter
denk van niet meer. ik heb hem ongeveer anderhalf jaar, volgens mij geeft philips maar een jaar, maar ik zal het nakijken

• Lamborghini
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-06-2022
Zitten de kabels wel goed vast en zijn ze niet kapot?
Lijkt me dan een logische reden voor het de ene keer wel en de andere keer niet werken.

• Chevy454
  • Niet online
Zit de voedingskabel wel goed vast? En is ie in orde?

Een leraar heeft me ooit iets zeer raars verteld.
Hij had een muis in zijn pc. (Zo'n beestje wat de kat probeert de vangen.)
Dacht dat ie een grapje maakte maar neen, beestje had aan de voedingskabel liggen knagen.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Verwijderd

Topicstarter
goed id, ik zal ff een andere ide-kabel proberen. hopelijk is het probleem daarmee opgelost...
ps ik weet zeker dat er geen muizen in mijn pc zitten, ik heb net nog gekeken of alle kabels goed zaten, en ik ben geen muizen tegengekomen

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

philips geeft 1 jaar garantie en daarna gaan meestal de branders kapot >:)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 13:39

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA -> OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Chevy454
  • Niet online
Op donderdag 15 november 2001 20:01 schreef daan123 het volgende:
goed id, ik zal ff een andere ide-kabel proberen. hopelijk is het probleem daarmee opgelost...
ps ik weet zeker dat er geen muizen in mijn pc zitten, ik heb net nog gekeken of alle kabels goed zaten, en ik ben geen muizen tegengekomen
Dan is het goed. Of toch niet

Pagina: 1