de ultime TFT/LCD case mod

Pagina: 1
Acties:

• Sir_Joachim
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

Topicstarter
Is hij al ooit gemaakt? zo niet wie is de eerste malloot die zoveel geld op het spel gaat zetten? :)

Het moet namelijk toch relatief gemakkelijk zijn om je platte beeldschermpje in de zijkant van je case te bouwen. Als je een big tower hebt die ook nog een beetje diep is past het met gemak, en een gat zagen in de zijkant van je case waar die precies inpast, mooi afwereken, powerkables via de achterkant naarbuiten en eventueel nog wat extra cooling erbij inscroeven. En voila, je hebt je compu case met ingebouwd scherm!
je hebt er niet veel aan natuurlijk maar het lijk me wel een leuke mod :) maarja, wie gaat er zijn peperdure TFTje ervoor op het spel zetten? :P

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

Verwijderd

woow, cewl id
nog nooit gezien op VH en HardOCP
maybe iemand van de GoT'ers hier ?? >:)

Verwijderd

niet helemaal waar op VH staat een pic !!
Ik ga nu zoeken !!

[gevonden]
Afbeeldingslocatie: http://www.virtual-hideout.net/images/link_lancasesmall1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.virtual-hideout.net/images/link_lancasesmall2.jpg
[/gevonden]

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Op donderdag 15 november 2001 18:35 schreef -Dissection- het volgende:
Ik ga nu zoeken
Zal jeniet vinden denk ik. Niet op het forum iig. Misschien in de case gallery

Verwijderd

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ Het is dan wel een koffer !! maar wel met TFT !! :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

• Sir_Joachim
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

Topicstarter
Ik ga nu zoeken !!

[gevonden]
*plaatjes*
Niet geheel zoals ik in gedacht had maar is inderdaad het zelfde idee :)
ziet der wel lol uit :) :P

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

wreed idee wel.. zou je opzich wel van een dooie laptop kunnen maken ofzo :) :) :)

offtopic:
Post numero 500! Een mijlpaal voor elke n00b!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 15:01

shades

huh ?

deze is al zoooooooooooo oud... maar inderdaad wel cool

https://k1600gt.nl

Verwijderd

Ziet er heel kewl uit :9~

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Er was nog een andere. Die had een tft-scherm in de zijkant van z'n bigtower gemaakt. Zag er opzich ook wel cewl uit, maar deze is toch wel mooier. Alleen kan je nu net zo goed een laptop kopen.

Verwijderd

>:) >:) >:) toxic heeft een idee voor pappies LAPTOP >:) >:) >:)

maar dit is zeer mooi voor achter mijn plexiglas raam :)

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 18:59 schreef ajampaniki het volgende:
Er was nog een andere. Die had een tft-scherm in de zijkant van z'n bigtower gemaakt. Zag er opzich ook wel cewl uit, maar deze is toch wel mooier. Alleen kan je nu net zo goed een laptop kopen.
Ik weet dat ie oud is maar hij wou een plaatje !! :) :)

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

dit brengt me op ideeen....

ik was van plan om ook een koffermod te maken...

laat ik nou eens binnenkort voor niks aan een touch-screen TFT scherm kunnen komen... :9~ :9~ :9~ :9~

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 20:57 schreef RonnieB82 het volgende:
dit brengt me op ideeen....

ik was van plan om ook een koffermod te maken...

laat ik nou eens binnenkort voor niks aan een touch-screen TFT scherm kunnen komen... :9~ :9~ :9~ :9~
Toevallig nog meer dan een :?
Dit is donder leip. >:)
Moet je een dualmonitor van maken, en dan het interrieur van je comp op afbeelden. :7 Een vissekom is ook altijd leuk :9

Verwijderd

ehmm mjah.. ik ben al een tijd van plan om een dikke LCD in me kast te bouwen.. maar ik heb geen id hoe die lcd aan te sluiten het gaat om een 10,1" van SANYO de LM-KE55-32NTK (monochroom dus) 'k heb er 2 controller zit erop maar ik ben er nog niet helemaal uit vat het nou p'cies is ensow.. :| 'k zal wel eens een keer een topic posten als ik meer weet.. het MOET easy kunnen zonder prefab controller (die vet te duur zijn), want er zit gewoon een controller op en het is een simpele grafische lcd.. alleen ben ik zelf niet echt een topelektroboer 'k kan wel wat.. maar dit is ff flink wat zoekwerk.. maar het moet een keer lukken! :)

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Op donderdag 15 november 2001 21:51 schreef Fire_Fly het volgende:

[..]

Toevallig nog meer dan een :?
Dit is donder leip. >:)
Moet je een dualmonitor van maken, en dan het interrieur van je comp op afbeelden. :7 Een vissekom is ook altijd leuk :9
mij lijkt wel cool om het LCD in de klep te maken, dat je de koffer gewoon op zn kant zet, en kan spelen... :)

Verwijderd

waar kan je vinden hoe je zoiets zou moeten maken? ik heb alle onderdelen :9

• m-m
  • Niet online

m-m

misschien moet ik maar eens bij de edah vragen wat ze met het scherm van die edahcardbox gaan doen nu het toch konmar gaat worden

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 18:24 schreef Sir_Joachim het volgende:
Is hij al ooit gemaakt? zo niet wie is de eerste malloot die zoveel geld op het spel gaat zetten? :)

Het moet namelijk toch relatief gemakkelijk zijn om je platte beeldschermpje in de zijkant van je case te bouwen. Als je een big tower hebt die ook nog een beetje diep is past het met gemak, en een gat zagen in de zijkant van je case waar die precies inpast, mooi afwereken, powerkables via de achterkant naarbuiten en eventueel nog wat extra cooling erbij inscroeven. En voila, je hebt je compu case met ingebouwd scherm!
je hebt er niet veel aan natuurlijk maar het lijk me wel een leuke mod :) maarja, wie gaat er zijn peperdure TFTje ervoor op het spel zetten? :P
yep heb het schermpje al moet er alleen nog in :)

• Xsion
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-08 19:17
Op vrijdag 16 november 2001 16:49 schreef m-m het volgende:
misschien moet ik maar eens bij de edah vragen wat ze met het scherm van die edahcardbox gaan doen nu het toch konmar gaat worden
dat weten ze zelf allemaal niet, de ene dag edah de andere konmar en dan weer laurens.
ik werk namelijk bij de edah.

Verwijderd

Hehe die koffer is kwel :9~ de ultieme oplossing voor lan parties .... nou alleen nog een toestenbord maken wat je ook in die koffer klapt :P ...

tis misschien wel een oud plaatje maar had hem nog nooit gezien.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
me pa gaat binnenkort 20-30 touch screens van siemens aanschaffen voor z'n werk, als er dan eentje..... >:)

leuk idd. voor in de zijkant van je case :9 :9 :9

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 16:17

Nohead

PSN ID: Nohead

hoe sluit je in godsnaam een TFT van een laptop aan op je PC?

Verwijderd

Hmm ben misschien een beetje laat maar kwam deze pics tegen en wilde ze toch even plaatsen :) ( de sever is volgens mij behoorlijk traag sorrrry) :P

Afbeeldingslocatie: http://www.bluesmoke.net/case_gallery/images/entry468b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bluesmoke.net/case_gallery/images/entry468a.jpg

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 22:09 schreef MoSc2001 het volgende:
Hmm ben misschien een beetje laat maar kwam deze pics tegen en wilde ze toch even plaatsen :) ( de sever is volgens mij behoorlijk traag sorrrry) :P

[afbeelding]

[afbeelding]
Aan zoiets zat ik al aan te denken :) om zelf te maken in mijn kastje ;)

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Ziet er wel heel cool uit :)

Maar ik moet er niet aan denken deze lawaaibak voor mn neus op mn buro te hebben.
Onder het buro maakt ie al genoeg lawaai :P

Verwijderd

:9~ :9~ :9~ :9~ PHAT !
das gewoon een prachtige mod, plaatsbesparing, bankrekening-plunderaar, enzo

het heeft alles wat een case-mod nodig heeft :9~

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:15

Corn

Raar jongetje

Jep, hij is wel kewl. Maar dit is wel een beetje een oude topic uit de sloot vissen... Met zo'n LCD erin is het wel een beetje moeilijk om hem onder bureau te zetten. Je zal er maar tegenaan schoppen in een heftig potje quake. Auw voor je bankrekening :P

Verwijderd

Ik ga nu zoeken !!

[gevonden]
[afbeelding][afbeelding]
[/gevonden]
koop dan een laptop
Pagina: 1