Ik heb gisteren SuSE 7.0 geinstalleerd op mn nieuwe hdd IBM (40 GB, 7200 rpm
), maar het is niet helemaal vlekkeloos gegaan 
Ten eerste, hij wil niet booten vanaf de schijf, dus ik moet het steeds via de 2e CD doen
Als ik 'lilo' intyp op de prompt zegt ie 'warning: device 0x0305 exceeds 1024 cylinders limit. geo_comp_addr: cylinder number is too big (4080 > 1023).
Verder doen de muis (logitech mouseman optical op usb) en de monitor nogal vreemd: na de configuratie met SaX werkt de muis, maar het beeld is 2 centimeter ofzo naar links verschoven
(SaX slaat de instelling van het beeld blijkbaar niet op ofzo). Na de configuratie met SaX2 is het beeld goed, maar de muis werkt niet 
Weet iemand hoe ik deze problemen moet oplossen?
[edit]
ohja, nog iets: linux (die zo 'stabiel' is) loopt vast als ik screen properties kies in KDE
Ten eerste, hij wil niet booten vanaf de schijf, dus ik moet het steeds via de 2e CD doen
Verder doen de muis (logitech mouseman optical op usb) en de monitor nogal vreemd: na de configuratie met SaX werkt de muis, maar het beeld is 2 centimeter ofzo naar links verschoven

Weet iemand hoe ik deze problemen moet oplossen?
[edit]
ohja, nog iets: linux (die zo 'stabiel' is) loopt vast als ik screen properties kies in KDE