Verbinding maken met client via sygate

Pagina: 1
Acties:

• fraggel
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-01-2023
Ik heb sygate geinstalleerd en het werkt hardstikke goed :) maar nu wil ik nog verbinding kunnen maken (Wanadoo Cable) met de client pc (als de server aanstaat en sygate draait natuurlijk :). Auto-dial werkt niet, lijkt wel alleen voor gewone modems bruikbaar. Wat moet ik doen?

Fraggel

Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-08 15:35
hoe bedoel je, verbinding maken met de client?
Kun je het verder uitleggen

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het werkt wel voor inbel verbinding :)

alles goed ingestelt...Sygate server erop gegooit...Sygate Client op de client..enzovoort

en...klik eens met de rechtermuis knop op je client icoon...Hang Up Of Dial staat er...

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Je hebt waarschijnlijk NTS geinstalleerd?

Als dat zo is gaat ie inderdaad niet automatisch inbellen. Wat je dan kunt doen is het deinstalleren (duh) en PPPoE installeren. Dan behandelt Windows je COM21 modem als gewoon modem, dan werkt autodial wel goed....

suc6

• fraggel
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-01-2023
Mijn sygate server heeft dus een internetverbinding via een PPPoE adapter en ik wil met de client pc verbinding maken als die er nog niet is. Wat is NTS eigenlijk? En moet ik dan op de server pc die adapter handmatig aanmaken, want bij netwerk in het configuratiescherm staat nu dus een PPPoE adapter.

Fraggel

Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs