heey,
weet iemand waar je GBA spellen kan huren??(als het kan dan
) het liefst ergens in de buurt van groningen.....
weet iemand waar je GBA spellen kan huren??(als het kan dan
http://www.ikwilgraagGBAspellenhurenindebuurtvangroningen.nlOp donderdag 15 november 2001 16:41 schreef BlackMage het volgende:
heey,
weet iemand waar je GBA spellen kan huren??(als het kan dan) het liefst ergens in de buurt van groningen.....
Verwijderd
Hoe wil je een 20-in-1 spel maken voor gba?? 20x 32megabit = 640 megabit. en de grootste flash linker is nog maar 256mbit. met die oude gameboy wil dat nog wel die zijn soms max 4 megabit. maar met advance.. nopz. Ik ken nog wel zoon 50-in-1 voor de grijze gameboy. SJONGE JONGE wat een kutspellen.. geen 1 goede was er op. alleen mickey mouse enz.Op donderdag 15 november 2001 18:12 schreef devv05 het volgende:
Heel veel spellen worden niet op romz rlsed, en bovendien zijn ze moeilijk te vinden. Daarom ga ik denk ook geen flash ding kopen.. Binnenkort zullen op de Zwarte Markt wel de eerste 20-in-1 etc. advance spellen uitkomen
Release je ze toch zelf op ROM of zie ik dat nou fout?Op donderdag 15 november 2001 18:12 schreef devv05 het volgende:
Heel veel spellen worden niet op romz rlsed, en bovendien zijn ze moeilijk te vinden. Daarom ga ik denk ook geen flash ding kopen..
Om ze te releasen op rom moet je eerst het spel hebben en dan heeft het geen nut meer voor jou om die rom te downloaden...Op donderdag 15 november 2001 18:24 schreef Timpie2000 het volgende:
[..]
Release je ze toch zelf op ROM of zie ik dat nou fout?
Noem eens een paar spellen. Ik heb er al 182 voor m'nOp donderdag 15 november 2001 18:12 schreef devv05 het volgende:
Heel veel spellen worden niet op romz rlsed, en bovendien zijn ze moeilijk te vinden. Daarom ga ik denk ook geen flash ding kopen.. Binnenkort zullen op de Zwarte Markt wel de eerste 20-in-1 etc. advance spellen uitkomen
Nou ja 8-in-1 ofzo is ook wel goedOp donderdag 15 november 2001 18:19 schreef BlackMage het volgende:
[..]
Hoe wil je een 20-in-1 spel maken voor gba?? 20x 32megabit = 640 megabit. en de grootste flash linker is nog maar 256mbit. met die oude gameboy wil dat nog wel die zijn soms max 4 megabit. maar met advance.. nopz. Ik ken nog wel zoon 50-in-1 voor de grijze gameboy. SJONGE JONGE wat een kutspellen.. geen 1 goede was er op. alleen mickey mouse enz.
Je mag 'm me best per ongeluk mailen of ICQ'en hoor..En ik heb een site waar tot nu toe alle games die gereleased zijn (in de us en japan) op staan... Alleen mag ik die niet zeggen denk ik......
Da's lekker zonder email adres of icq nummerOp donderdag 15 november 2001 18:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je mag 'm me vast wel per ongeluk mailen of ICQen ofzo
Je geeft me niet eens de kans om het ff te veranderenOp donderdag 15 november 2001 18:40 schreef Wisey het volgende:
[..]
Da's lekker zonder email adres of icq nummer
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq