intel vid kaart?

Pagina: 1
Acties:

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 09:40

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Topicstarter
heeft intel videokaarten????
want vandaag vroeg iemand of ik voor zijn intel vid kaart drivers kon vinden

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Intel heeft de i740 Chipset gemaakt. Maar ook embedded grafische kaarten op hun mainboards. Hiervoor kan je ook de drivers vincden op hun website.

Murphy was an optimist

Verwijderd

ja zeker wel, idd de i740 en nog wat geintegreerde op mobo dacht ik. Heb m gehad in m'n oude pc in combi met voodoo II. Was een redelijke kaart, maar wel wat verouderd nu natuurlijk :7

Hier is btw een linkje voor drivers voor de videokaartjes

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
idd 740 en de 815 chipset, en nog een paar, maar die zijn drivers niet waard >:), maw, schiet niet echt op als games of erger graf. onwikkeling,cad/cam voor office en dat soort spul is het prima...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:26

Killjoy

Klingon lawn products

Op donderdag 15 november 2001 16:38 schreef GoGoHaRrY het volgende:
Intel heeft de i740 Chipset gemaakt. Maar ook embedded grafische kaarten op hun mainboards. Hiervoor kan je ook de drivers vincden op hun website.
Als je over de i740 praat, dan lijken mij de woorden 'veroorzaakt' of 'aangericht' toepasselijker dan 'gemaakt' :(

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.