Vraagje, is er iemand die de combinatie chaintech 6btm met een Asus 7100 Pro/t 64mb of een ander Asus 7100 kaar ik heb al op een aantal topics gelezen dat de Agp poort maar 5 Ampère krijgt in plaats van 6. Is er mischien toch een manier om toch deze kaart werkt te krijgen. Anders ken ik net zo goed mijn bordje weg gooien!
Verwijderd
Hiero een 7100 combo deluxe op een 6BTM. Je kan voor twee oplossingen kiezen : speciale drivers (detonator 10.80 by Brandon Mol) downloaden of het achterste pinnetje op je kaart (degene die het verst van je uitgangen verwijderd) afplakken.
Het probleem is namelijk dat AGP4x niet wordt ondersteund op je moederbord. En je default van de kaart is wel 4x.
Het probleem is namelijk dat AGP4x niet wordt ondersteund op je moederbord. En je default van de kaart is wel 4x.
Cool thankz zal het eens gaan proberenof het werkt. Heb je ook toevallig een link naar die site van Brandon Mol
Verwijderd
Nee, niet meer maar je kan ff op mijn naam klikken, ik heb er al meer over gepost en anderen in die topics kan je ook wat aan hebben als je meer zoekt.