Toon posts:

Vast in Max Payne, part 1 chapter 4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hay. Zit dus vast. Ben niet verder dan door dat glazen dak heen jumpen en dan kom je in die ruimte waar het empire state builiding state. Iedereen dus afgeknald maar zou het nu niet meer weten waar ik naartoe moet. Die deur misschien voor het empire state building waar die luitjes uit kwamen rennen. Maar die is wel op slot.
Hoop dat jullie me kunnen helpen.

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:39
Was dat niet dat stuk waar je op een knop moest drukken om die deur te openen? (achter de balie ;))

Maar zo moeilijk is Max Payne echt niet, gewoon ff zoeken

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-02 15:27
Zoek een walkthrough op.
Daar vind je het antwoord wel.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Verwijderd

Topicstarter
Okay, ben er al. Bedankt!!

Verwijderd

Nou zo moeilijk was het toch niet!!!

Max Payne heb je binnen een paar dagen al uitgespeeld, maar als je nu al vast zat en al hulp nodig had. Dan kun je beter het spel gaan spelen met de walktrough erbij!!!! :7

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Gebruik voortaan gewoon eventjes Google. Oké? :)

Verwijderd

terug lopen totdat je daar bent met aan je rechterhand een trap omhoog (achter soort balie, met ijzeren hek ervoor) dan op die knop duwen en dan naar die deur links van dat schaalmodel van het ESB. daar doorheen en je bent weer ietsje verder... ik zit zelf vast in the baseball bat...

weet wel hoe het moet, maar het lukt niet :)

Verwijderd

basebat, is moeilijk stukje ja, kwestie van een keer geluk hebben, ik had dat vrij snel; ze gingen met zijn 4'en gebukt zitten, en ramde ze in een keer neer, als het ware

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 15:55
Humm, die met de baseballbat is erg makkelijk (als je het weet :)). Ga door de deur en wacht tot er 3 mennekes voorbij zijn gelopen. Loop er dan voorzichtig achteraan zodat ze je niet zien. Dan zie je wel waar je heen moet.

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-02 21:34
Ik heb ze gewoon gelokt. Vervolgens was ik naaste de deur met de basebalbat gaan zwaaien. :D Ze vallen zo voor je neer :)

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 15:27

me1299

$ondertitel

1 dagje over gedaan :(

Veel te kort. Maar wel 1 van de bruutste spellen ever. Maar ik blijf het debiel vinden dat ze geen netwerkopties hebben ingebouwd!

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op donderdag 15 november 2001 19:37 schreef Kink het volgende:
basebat, is moeilijk stukje ja, kwestie van een keer geluk hebben, ik had dat vrij snel; ze gingen met zijn 4'en gebukt zitten, en ramde ze in een keer neer, als het ware
door een of andere bug kon ik ze door de muur doodrammen >:)

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 21:38
Als je nu al vast zit kan je beter spelen met een walktrough inderdaad, want dit spel was zo onwijs makkelijk. Had het binnen een paar dagen uitgespeeld.

• koper137
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

koper137

uhhhhhh

misschien was het niet erg groot maar het spel was echt ruig! en ik heb trouwens wel kleinere spellen gezien.

enne netwerkopties enzo dat is onmogelijk in dit spel omdat je vaak bullet-time gebruikt om iemand te killen en das een beetje moeilijk als je met andere speelt.

___________________________*

Verwijderd

Walktrough :? Je kan maar 1 kant op..waarom een walktrough dan?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:08
Op vrijdag 16 november 2001 13:18 schreef EbAyzo het volgende:
Walktrough :? Je kan maar 1 kant op..waarom een walktrough dan?
:+ :o LOL, ja Max Payne is wel één van de simpelste spellen :) zelfs ik heb um in een weekie of 2 uitgespeeld :D

The devil is in the details.

Verwijderd

ik in een dagje of 2 8-)
Pagina: 1