Toon posts:

[WC] Chips koelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben afgestapt van het idee om een nForce moederbord te gaan waterkoelen. Nu wil ik een Asus A7V266-e gaan gebruiken, en de CPU en chipset waterkoelen. Ook wil ik een Matrox G550 gaan prikken, met waterkoeling. Ik zit nog met de volgende vraagjes: wat zijn de dimensies van de VIA northbridge chip en Matrox G550 chip, en zit er op de G550 standaard een fan?

Verwijderd

Topicstarter
Schop omhoog...

Is er dan niemand die zelf al waterkoeling op deze chips heeft gedaan???

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Ik ga zaterdag naar oc-shop om voor mijn a7v266-e een waterblok voor cpu en chipset te halen.

Voor de maat van de via chip, gewoon hetzelfde als alle andere, in mm heb ik het niet voor je.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
wat zijn de dimensies van de VIA northbridge chip en Matrox G550 chip, en zit er op de G550 standaard een fan?
Is er dan niemand die zelf al waterkoeling op deze chips heeft gedaan???
Niet op een G550 :)

Ik geloof dat mijn blokjes (op gpu en chipset) 40x40mm waren ... maar op mijn chipset moest ik het blokje onder een hoek van 45 graden monteren omdat ik anders het blok niet kon vastzetten mbv de gaatjes in het moederboard (dan zat er een slangtule in de weg)

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 16 november 2001 10:26 schreef Kroetsjov het volgende:

[..]

Niet op een G550 :)

Ik geloof dat mijn blokjes (op gpu en chipset) 40x40mm waren ... maar op mijn chipset moest ik het blokje onder een hoek van 45 graden monteren omdat ik anders het blok niet kon vastzetten mbv de gaatjes in het moederboard (dan zat er een slangtule in de weg)
Maar dat probleem zou je niet gehad hebben als de fittings aan de bovenkant van het blok hadden gezeten neem ik aan?

Verwijderd

Topicstarter
Wederom schop ^

-> Ik heb alleen de maten nodig van de Northbridge van de Matrox G550, VIA KT266a(northbridge) en/of nVidia nForce IGP, om waterblokjes op maat te maken. Kan iemand mij dat vertellen, of anders vertllen waar ik de info kan vinden? (en kom nou niet met www.nvidia.com ofzo want ik heb gezocht en niet gevonden.)
Pagina: 1