1 vs 1 GP3

Pagina: 1
Acties:

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik heb de search gebruikt, maar kon niet direct een antwoord op mijn vraag vinden.

Ik wil graag tegen een vriend van me GP3 spelen. Niet over internet, maar gewoon bij hem thuis. Wat moet ik hiervoor doen om onze pc's zover te krijgen dat we samen tegenelkaar kunnen spelen?

Liefst zonder modem, maar via een direct connectie zodat er geen lag ontstaat. Heb er helaas weinig verstand van, vandaar dat ik het ook vraag :)

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-08 11:36
Ik weet niet meer of je GP3 over een netwerk kan spelen, maar zo ja, dan moet je dit doen (of hebben).

Je moet een netwerk hebben. Als allebei de PC's een netwerkkaart hebben, hang daar dan ff een kabeltje tussen en installeer allebei TCP/IP en IPX/SPX protocollen. Dan zou je tegen mekaar kunnen spelen over het netwerk.

Kijk anders ff hier FAQ Network Troubleshooting of Network Troubleshooting

Verwijderd

Volgens mij kan het niet, er zijn topics hier die eventuele oplossigen bieden maar die waren bij mij instabiel...

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
--> NT :)

• Sheik
Oke, beide pc's hebben netwerkkaarten, maar kan het ook niet via een seriele kabel? Ik wil gewoon direct verbonden zijn met die ander zijn pc en hierop GP3 spelen. Iemand hier ervaring mee? Ik vond het eigenlijk ook een topic voor Spielerij maargoed....

• Sheik
Please, nog steeds niet echt geholpen ondanks de FAQ. Kan iemand me zeggen wat ik moet instellen in beide pc's? Welk protocol, Ip en of het uberhaupt gaat een directe link waarin een UTP kabel van de ene pc aan de andere wordt verbonden. (aan de nic)

Verwijderd

installeer allebei gpxpatch http://www.xs4all.nl/~rsdi

en alles wijst voorzich!
Pagina: 1