[GBA] Bomberman hulp nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-02 22:27
Ten eerste even: Dit spel ruled echt ontzettend, vooral de Quest mode!!!

Ten tweede: Weet iemand hoe je een bom moet kicken? En hebbie daar nog iets speciaals voor nodig. Ik moet nu namelijk zo'n beest (soort van pokemon) redden van een bergtop maar volgens mij moet ik dan een bom naar zijn plateautje kicken maar ik weet dus niet hoe.

There is no magic.

• The Will
Niemand die dit weet?

There is no magic.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:58

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

er zijn wel van die bonussen die je kunt krijgen in tournament mode (die speel ik altijd)... Dus ik denk dat dat in quest mode ook wel te krijgen is ergens

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Is dit spel echt zo leuk?? Leek me eigenlijk niet zoveel aan.. Ben van plan deze (of volgende) maand een nieuw GBA spel te kopen, maar denk toch eerder aan ISS (als ie ooit komt), Advance Wars, DOOM, of Mario Kart :)

• The Will
Het spel is echt superstrak vind ik - ik heb um nu iets minder legaal maar als ik ooit een GBA krijg/koop ga ik dit spel zeker weten kopen!

En volgens mij is het kicken van je bomb gewoon een standaar movement - ik zou namelijk niet weten waar ik die bonus anders moest krijgen.

There is no magic.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

het moet iig met knopje B :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• The Will
Oke bedankt - kan ik weer verder.

There is no magic.

• The Will
Hmmmm werkt toch niet - iemand die dit al gedaan heeft? Dat vage beest op die berg redden?

Of weet iemand hoe het wel moet die bom kicken of moest het anders?

There is no magic.

• .GoO
Ik ga 'm binnenkort ook maar eens proberen denk, en als het bevalt, wie weet koop ik 'm wel :) maar denk niet hoor, want het lijkt me nix eerlijk gezegd..

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Op donderdag 15 november 2001 17:20 schreef devv05 het volgende:
Is dit spel echt zo leuk?? Leek me eigenlijk niet zoveel aan.. Ben van plan deze (of volgende) maand een nieuw GBA spel te kopen, maar denk toch eerder aan ISS (als ie ooit komt), Advance Wars, DOOM, of Mario Kart :)
[off topic]
Volgens mij komt Advance wars niet uit op de GBA in Europa. Maar je kan hem natuurlijk altijd importeren.
[/off topic]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• The Will
Naja ik post wel ff een screenie misschien dat iemand me dan kan helpen:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~will1404/dragonmountain.JPG

Oke daar is het dus - dat boompje kan omvallen mits je um raakt met een bom - als ik die boom dus om laat vallen kan ik naar dat beest toe lopen. Maar hoe krijg ik die bom daar?

Misschien dat iemand me nu kan helpen.

There is no magic.

• .GoO
Op donderdag 15 november 2001 20:29 schreef GolbeZeromus het volgende:

[..]

[off topic]
Volgens mij komt Advance wars niet uit op de GBA in Europa. Maar je kan hem natuurlijk altijd importeren.
[/off topic]
Had ergens gelezen dat ie bij de Makro te verkrijgen was?? Lijkt me wel een erg vet spel!

• .GoO
Kan iemand dat bevestigen?? Ik wil dat graag echt graag hebben, lijkt me een van de beste spellen rlsed tot nu toe :)

• The Will
Sorry, ik kick um toch noch 1 keer omhoog in de hoop dat iemand weet wat ik moet doen.

There is no magic.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

misschien een stomme vraag, maar het lukt zeker ook niet als je die bom op het plateautje legt waar je nu op staat (maw, de vlammen gaan niet over de afgrond heen)

• The Will
Nee jammer genoeg niet, vlammen gaan niet over afgrond heen.

There is no magic.

Verwijderd

je moet gewoon verder gaan.
als je opgeslokt bent door de walvis dan kom je daar terecht.

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 21:27 schreef The_Will het volgende:
Naja ik post wel ff een screenie misschien dat iemand me dan kan helpen:

[afbeelding]

Oke daar is het dus - dat boompje kan omvallen mits je um raakt met een bom - als ik die boom dus om laat vallen kan ik naar dat beest toe lopen. Maar hoe krijg ik die bom daar?

Misschien dat iemand me nu kan helpen.
Je moet eerst onder water gaan, en daar verder questen, dan kom je vanzelf bij een grote walvis. Je wordt al eerder gewaarschuwd dat je niet te dicht bij hem moet komen, want dan eet hij je op.
Dit is dus ook de bedoeling, want wanneer hij je opeet spuit hij je weer uit precies op die berg bij de Karabon TwinDragon.
Met deze Karabon gaat je Firepower 1 blokje omhoog.
Om bombs te kicken heb je P.Nucklz nodig, maar die vind je later in de game pas, ik geloof in het onderwater fortress, dus moet je nog ff doorzoeken.
Pagina: 1