Verwijderd
Haha reken er maar niet op, als het wel zo is duurt dat nog zeker een jaar of anderhalf schat ik zo 
Valt me toch wel op dat ik echt een heleboel niet-PS2 bezitters hier zie die smachten naar PS2-only games
(GT3, GTA3, MGS2)
Ik kan je vertellen: het kopen van een PS2 voor deze games is zeker gerechtvaardigd. Ik heb er iig geen spijt van!
Valt me toch wel op dat ik echt een heleboel niet-PS2 bezitters hier zie die smachten naar PS2-only games
Ik kan je vertellen: het kopen van een PS2 voor deze games is zeker gerechtvaardigd. Ik heb er iig geen spijt van!
MGS werd geport door Microsoft. Zou het wel een hele stomme zet van Sony en Konami vinden om deze nu weer te laten porten nu MS ook met een console komt.
Sony en Konami zijn toch al vanaf het onstaan van de PSX vriendjes. Of heeft Konami ook al en boel games voor de X-Box op de agenda staan?
Sony en Konami zijn toch al vanaf het onstaan van de PSX vriendjes. Of heeft Konami ook al en boel games voor de X-Box op de agenda staan?
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Verwijderd
Nee.
Uit de MGS2 FAQ van KCEJ West.Will there be a PC version of MGS2?
Konami CE Japan HOMEPAGE
We have no plans for a PC version.
Eh... GTA3 komt over ongeveer een half jaar ook voor de PC... (niet dat ik daarop kan wachten, heb hem net gehaald, hehe)Op donderdag 15 november 2001 15:58 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Haha reken er maar niet op, als het wel zo is duurt dat nog zeker een jaar of anderhalf schat ik zo
Valt me toch wel op dat ik echt een heleboel niet-PS2 bezitters hier zie die smachten naar PS2-only games(GT3, GTA3, MGS2)
Maar inderdaad, ik heb mijn PS2 ook alleen gekocht voor GT3, MGS2, Pro Evolution Soccer enz. enz.
Maar tegenwoordig kost de PS2 "maar" 699,- en met de komst van de GC en XBox wordt die prijs alleen maar lager, dus ga er een kopen en geniet ook van die fantastische spellen
Verwijderd
Klopt, en aangezien de PC versie van MGS1 onder grote druk (en veel knaken) van Microsoft toch is gekomen, maar beroerd verkocht vergeleken met de Konami standaard, is Konami snel teruggekomen van hun eenmalige PC uitstapje.Op vrijdag 16 november 2001 14:33 schreef Samor het volgende:
dat zeiden ze eerst van MGS1 ook. PSX only enzo
(op Elite II en MGS1 heeft Konami nooit PC spellen gemaakt zover ik weet)
Policenauts verscheen ook op de pc... ook een grote titel van Kojima
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Verwijderd
Is Policenauts op de PC geweestOp vrijdag 16 november 2001 16:50 schreef Steffie het volgende:
Policenauts verscheen ook op de pc... ook een grote titel van Kojima
Ja, op de pc, 3DO, PSX en Sega Saturn. PC versie was ver uit de slechtste van deze releases.
Maarre Mr Rudi, ik ver8 eerlijk gezegd wel een beetje van jou dat hier het spel een beetje beschrijft, gameplay enz. Natuurlijk niet te diep want anders heeft de rest het spel al gezien. want ik neem aan dat je het spel ondertussen wel hebt ongeveer.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Op vrijdag 16 november 2001 19:15 schreef GolbeZeromus het volgende:
Maarre Mr Rudi, ik ver8 eerlijk gezegd wel een beetje van jou dat hier het spel een beetje beschrijft, gameplay enz. Natuurlijk niet te diep want anders heeft de rest het spel al gezien. want ik neem aan dat je het spel ondertussen wel hebt ongeveer.
zie andere bericht over MGS2...Premium Pack komt pas 23-11
Dus helaas...nog stééds geen MGS2 @ Rudi...maaruh, wat zou ik moeten beschrijven dan? Ik wil geen spoilers gaan posten, screenshots kan ik zo nie maken...en de gameplay is wel bekend dacht ik
Pagina: 1