van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Celly heeft dezelfde socket.. Gewoon socket370.. (wel een fcpga2 behuizing!)Op donderdag 15 november 2001 15:46 schreef breinonline het volgende:
Op de AOpen site staat dat jou mobo een socket 370 is. En die 1200 celli heeft een andere socket nodig dacht ik. En ik denk dat die celli sneller is ja.
Maar de chipset moet de tualatin wel ondersteunen, anders gaat die celeron sowieso al niet werken!
Verwijderd
en dan jezelf quotenOp donderdag 15 november 2001 15:53 schreef vinniel het volgende:
[..]
Oeps, te laat.
?
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
hoeveel jeroen ??Op donderdag 15 november 2001 15:56 schreef fredkroket het volgende:
Mark, je socket moet een ander voltage kunnen leveren.
Nee, je moederbord moet een ander voltage kunnen leverenOp donderdag 15 november 2001 15:56 schreef fredkroket het volgende:
Mark, je socket moet een ander voltage kunnen leveren.
Maar er is een groter verschil: De tualatin gebruikt een andere bus om met de chipset te praten dan de coppermine..
Overigens zijn er wel via-chipsets die met de tualatin overweg kunnen.. Maar niet allemaal dus!
686B ?Op donderdag 15 november 2001 16:06 schreef Twynn het volgende:
[..]
Nee, je moederbord moet een ander voltage kunnen leveren
Maar er is een groter verschil: De tualatin gebruikt een andere bus om met de chipset te praten dan de coppermine..
Overigens zijn er wel via-chipsets die met de tualatin overweg kunnen.. Maar niet allemaal dus!
Verwijderd
De 1200 is zeker sneller! De tuadinges heeft namelijk van zichzelf al 256kb cache.
Verwijderd
ben geen miljonair
als het echt nodig is een ander moederbord dan wacht ik nog wel ff en haal dan gelijk alles nieuw.
Verwijderd
Als je geen miljonair bent, zou ik voor een celeron die er wel oppast gaan, stukkie goedkoper dan een PIIIOp donderdag 15 november 2001 21:31 schreef markvt het volgende:
ik ga geen ander moederbord kopen zeg
ben geen miljonair
als het echt nodig is een ander moederbord dan wacht ik nog wel ff en haal dan gelijk alles nieuw.