ik heb nergens een antwoord vinden in de search, ik zit dus met precies het zelfde probleem.
Na een update van een programma (wannagame) is elke snelkoppeling in het systeem hetzelfde geworden, en niemand hier weet een oplossing ervoor.
Iemmand een suggestie?
system spec: http://specs.tweak.to/3452 ..
Verwijderd
Yo,Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2001 @ 15:34:
Hey,
ff een vraag.
op mijn desktop zijn alle icoontjes hetzelfde geworden.
hoe los ik dit op
Wat heb je r zelf al aan gedaan??
Hihi: waarschijnlijk niets
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 10:12 ]
Je had beter een nieuw topic kunnen starten, makkelijker terug te vinden voor jezelf en had je het meteen een duidelijke titel kunnen gevenmanowar schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:07:
Tis een beetje late replymaar kan me beter ff hier posten ipv van een nieuw topic
ik heb nergens een antwoord vinden in de search, ik zit dus met precies het zelfde probleem.
Na een update van een programma (wannagame) is elke snelkoppeling in het systeem hetzelfde geworden, en niemand hier weet een oplossing ervoor.
Iemmand een suggestie?
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Geplaatst op donderdag 15 november 2001 15:34
Acties:
--------------------------------------------------------------------------------
Door: r.c.a.stauthamer
Maar wat ik heb geprobeerd ;
aangezien snelkoppelingen de extensie .ink hebben had ik het idee dat een bepaald pictorgram aan de extensie gekoppeld is maar kan nergens vinden waar ik dat kan veranderen.
ik kan per icoon wel iets veranderen maar dan veranderd het nog niet je ziet dan het icoontje wat je hebt toegewezen aan de specifieke klink onder het andere incoontje komen.
Ik weet in welke richting ik moet zoeken maar weet alleen niet waar ik het kan aanpassen.
system spec: http://specs.tweak.to/3452 ..
Yo,Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:08:
[...]
Yo,
Wat heb je r zelf al aan gedaan??
Hihi: waarschijnlijk niets
r.c.a.stauthamer postte dat op 15 november 2001. Dit was tevens zijn eerste en laatste post, dus denk niet dat ie nog reageert...
[ Voor 11% gewijzigd door sig69 op 31-03-2005 10:15 ]
manowar: ik denk dat je het beste een nieuw topic kunt openen, en dan met wat meer informatie (denk ook aan de operating system versie in de topictitel).
Maar goed, manowar: goed gezocht maar open ondertussen ajb even een nieuw, eigen topic. Geef dan wel even meer info dan dat je nu doet, welke relevante hardware en processen / helpt rebooten / wanneer gebeurde het / etc. En ik weet niet beter dan dat je Windows 95 of 3.11 draait
Hi blaataaps
[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 31-03-2005 10:18 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()