Toon posts:

z-index en links die niet werken in IE5

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met divs . ik heb een aantal divs in een pagina die allemaal een bepaalde z-index hebben. ik heb een tabel met daarin wat links. de div die daarom heen staat heeft de hoogste z-index en toch werken de links niet meer in IE5. In 5.5 en 6.0 doet alles het gewoon. wie kent dit probleem?

Verwijderd

Kun je wat code posten?

Ik ben zoiets eens tegengekomen met relatief gepositioneerde DIVs in tables maar niet andersom...

Verwijderd

Topicstarter
<div id="results">
<table cellspacing="0" border=0>
<tr><td><a href="link.html">link</a></td></tr></table>
</div>

dat id results heeft z-index:10. dat is het hoogste maar die link doet het nu niet meer in ie5. alleen daarin niet. redelijk vaag is dit.

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

is er misschien een div met flash aanwezig ?

* DeFeCt zegt maar wat...

Flickr

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 13:52

2

* Anoniem: 2 gokt dat hij negatieve waardes als z-index heeft gebruikt.

Verwijderd

Topicstarter
nee, geen flash. negatieve waardes in andere divs? nee

Verwijderd

En hoe zit het met de rest van de attributes van de DIV? Kun je de CSS die daarbij hoort misschien ook posten? Ik zie op het eerste gezicht niks vreemds.

Verwijderd

Ik gebruik IE5 en mijn z-indez doet het altijd goed, maar ik heb het nog nooit samen met links gebruikt.

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 13:52

2

Waarschijnlijk liggen de links op de (1 || andere) manier achter een andere layer.

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-09 14:42
Is die div relatief gepositioneerd?

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 01:56 schreef 2 het volgende:
Waarschijnlijk liggen de links op de (1 || andere) manier achter een andere layer.
Ik weet zeker (voor zover ik het zeker kan weten) dat dit het geval is. Post inderdaad even wat code, dan kunnen we die bekijken en desnoods aanpassen.

Keb laatst namelijk precies hetzelfde gehad. En keb het opgelost...
Pagina: 1