Ik heb een probleem met divs . ik heb een aantal divs in een pagina die allemaal een bepaalde z-index hebben. ik heb een tabel met daarin wat links. de div die daarom heen staat heeft de hoogste z-index en toch werken de links niet meer in IE5. In 5.5 en 6.0 doet alles het gewoon. wie kent dit probleem?
Verwijderd
Kun je wat code posten?
Ik ben zoiets eens tegengekomen met relatief gepositioneerde DIVs in tables maar niet andersom...
Ik ben zoiets eens tegengekomen met relatief gepositioneerde DIVs in tables maar niet andersom...
<div id="results">
<table cellspacing="0" border=0>
<tr><td><a href="link.html">link</a></td></tr></table>
</div>
dat id results heeft z-index:10. dat is het hoogste maar die link doet het nu niet meer in ie5. alleen daarin niet. redelijk vaag is dit.
<table cellspacing="0" border=0>
<tr><td><a href="link.html">link</a></td></tr></table>
</div>
dat id results heeft z-index:10. dat is het hoogste maar die link doet het nu niet meer in ie5. alleen daarin niet. redelijk vaag is dit.
is er misschien een div met flash aanwezig ?
* DeFeCt zegt maar wat...
* DeFeCt zegt maar wat...
Verwijderd
En hoe zit het met de rest van de attributes van de DIV? Kun je de CSS die daarbij hoort misschien ook posten? Ik zie op het eerste gezicht niks vreemds.
Verwijderd
Ik gebruik IE5 en mijn z-indez doet het altijd goed, maar ik heb het nog nooit samen met links gebruikt.
Verwijderd
Ik weet zeker (voor zover ik het zeker kan weten) dat dit het geval is. Post inderdaad even wat code, dan kunnen we die bekijken en desnoods aanpassen.Op vrijdag 16 november 2001 01:56 schreef 2 het volgende:
Waarschijnlijk liggen de links op de (1 || andere) manier achter een andere layer.
Keb laatst namelijk precies hetzelfde gehad. En keb het opgelost...
Pagina: 1