Ik heb nu precies 2 maanden een Mxstream ADSL basic verbinding via Zonnet. Ik had de computer (met inet verbinding) de nacht van dinsdag op woensdag aan laten staan en toen ik de volgende dag van school weerkwamen op internet wilde ging alles heel vaag. Ik heb toen de computer opnieuw opgestrat maar kon toen geen verbinding maken met zonnet en kreeg foutmelding 721 en bleef haken bij het veryfien van user name en wachtwoord.
Ik heb meteen met zonnet gebeld en heb daar 3 kwartier met die man van de helpdesk zitten praten. Hij kwam er niet uit en suggesteerde
dat ik emt xmstream meost bellen. Ik heb toen een uur met een man van de helpdesk aan de telefoon gehangen en ook hij zei datie er niet uitkwam. Hij moest overleggen en zou mij die avond terugbellen. Dat heeft ie gedaan en hij heeft gezegt dat ik donderdag (vandaag) moest bellen naar de storingslijn.
Dat heb ik vandaag gedaan en nu lbijkt dat er een vaag probleem in de centrale is met een kaart die vol is en handmatig ge-reset meot worden
De man kon mij niet vertellen wanneer het internet het weer zal doen maar het kon dagen, weken en misschien wel maanden duren
Ik draai nu ook op windows XP en daar wordt mijn ouwe 56k modem niet herkent dus ik kan de komende tijt niet op internet terwijl ikzwaar internet/forum versslaafd ben
. Ik kan wel een brief schrijven naar de klachtenservice om mijn gelt terug te vragen
maartis wel 10x kut.
Wie heeft dit nog meer gehat en wie weet wanneer ik weer thuis kan internetten, watn ik zit nu @ een kameraad's home
Ik heb meteen met zonnet gebeld en heb daar 3 kwartier met die man van de helpdesk zitten praten. Hij kwam er niet uit en suggesteerde
Dat heb ik vandaag gedaan en nu lbijkt dat er een vaag probleem in de centrale is met een kaart die vol is en handmatig ge-reset meot worden
De man kon mij niet vertellen wanneer het internet het weer zal doen maar het kon dagen, weken en misschien wel maanden duren
Wie heeft dit nog meer gehat en wie weet wanneer ik weer thuis kan internetten, watn ik zit nu @ een kameraad's home