Toon posts:

Abit KA7 USB probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met search gezocht, maar niet gevonden.
Ik heb een Abit KA7 met AMD Slot A 650@650.
Nu heb ik ook een logitech WebCam Web met USB-aansluiting.
Het is zo dat na verloop van tijd (meestal binnen 2 minuten) de webcam stil staat en de rest van de PC ook. :(
Webcam is OK heb getest op een andere AMD systeem. PC voor de rest wel okee. Als ik de webcam uit heb nergens last van draait alles als een zonnetje! *D
Ik heb de laatste BIOS en de laatste drivers voor de cam. Ook heb ik de Via4in1 geinstalleerd.
Probleem vindt plaats onder W98/W98SE/Win2K Pro. Ik heb net Xp geinstalleerd, hieronder moet ik het nog proberen, maar met RC1 ging het ook al mis. Elk ander apparaat werk wel goed op USB, behalve webcams (elke webcam trouwens, heb ook andere geprobeerd). Wie o Wie heeft nog ideeen?????
Ik :? niet meer

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:25

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Dit is een bekend probleem bij deze moederborden. Ik heb namelijk ook een. Dit probleem kan komen doordat je te min geheugen hebt.A-bit staat bekend om zijn slechte werking.
By Gober.

-= Very annoying forum person =-

Verwijderd

Topicstarter
Ik had tot voorkort (maandag) 256 MB PC133 erin zitten. Nu is dat 640MB PC133. Ik hoop dat het dan nu over is, denk dat ik m dan maar ff naar beneden haal en de oude AMD k6-2 350@350 maar boven zet. Daar draaien de cams wel goed op BTW.

Verwijderd

Topicstarter
Het mocht niet baten, zelf met meer geheugen en XP, gaat ie nog stil staan. :'(:'(:'(:'( Wie o wie weet iets?????