MS heeft bekend gemaakt dat het 500 Xbox kiosks zal plaatsen in Nederland, dus speelbare xbox units met gamez..
wasOp donderdag 15 november 2001 15:35 schreef Mental_M het volgende:
Ya! Woehoe!!!!. HALO was echt![]()
The devil is in the details.
lees ik dat goed?
500 xboksjes of 500 verkoop punten
Oh noes.. No more TreinTijden :(
eh. 495 als je de crashers meerekent.
maar ik ga wel eens even kijken als ie hier in enschede verschijnt
maar ik ga wel eens even kijken als ie hier in enschede verschijnt
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Ik wil ook wel eens zien of dat ding echt zo goed is.... geloof d'r niks van...
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
hoe kom je daar aanOp donderdag 15 november 2001 16:48 schreef Wimo. het volgende:
Ik heb al zo'n ding op me kamer
Wedden? 15 piek per half uur ofzo net als internet shops!
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
Geen van beide.Op donderdag 15 november 2001 19:39 schreef Wiebbe het volgende:
lees ik dat goed?
Lees goed: er staat: "dus speelbare xbox units met gamez"
en dan zo'n ondertitel, sure!Op vrijdag 16 november 2001 13:40 schreef WouteRF het volgende:
Ik krijg de mijne ook binnenkort..
Heel hanfig gedaan van hem, meeste zullen er op klikken en dan bij (zijn?) pro-xbox site komen.Op vrijdag 16 november 2001 13:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en dan zo'n ondertitel, sure!
Uitgekiende reclame
Verwijderd
Aan de reacties hier te zien heeft MS weer een goede marketingtechniek bedacht, ze dringen dat ding bijna door je strot...
Laten ze 'm dan meteen uitbrengen, dit is gewoon om Nintendo een stapje voor te blijven door iedereen verslaafd te maken aan de XBox games.
.....en nee, ik ga niet flamen
Laten ze 'm dan meteen uitbrengen, dit is gewoon om Nintendo een stapje voor te blijven door iedereen verslaafd te maken aan de XBox games.
.....en nee, ik ga niet flamen
Pagina: 1