Pa heeft nieuwe PC gekocht, wat vinden we ervan?

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 11:12
Mijn vader heeft gister een HP Pavilion gekocht via zijn werk, een P4 1,5Ghz, 256 mb geheugen, 64mb geforce 2mx, dvd speler, rewriter, netwerkkaart wat vinden we ervan, is het iets??

kheb de specs nog niet gezien, maar mijn pa zegt dat het mobo op 400Mhz werkt, wat voor geheugen gaat hier dan op, DDR of Rambus geheugen??

Verwijderd

Een Athlon XP is iig sneller.

Welk geheugen erin zit kun je niet afleiden van de 400 MHz bus, dit is namelijk de Quadpumped bus van de P4.
Het kan dus SDRAM, DDR(lijkt me niet voor de hand liggend) of RDRAM zijn, ik gok op het 1e

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11-2025
zal waarschijnlijk wel Rambus zijn
het is niet te hopen dat het SDRAM is :)
DDR is niet echt waarschijnlijk aangezien er maar heel weinig borden voor zijn
en de via chip is nog steeds een probleem voor Intel

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 22:23

Sick Nick

Drop the top!

hmmm, niet het snelste wat er tegenwoordig te koop is maar voor gewoon gebruik is het meeeeer dan genoeg. Spellen zullen tot 1024*786 ook nog vloeiend draaien.
Hoeveel heeft ie ervoor moeten betalen, of weet je dat niet?

Verwijderd

kijk, via het werk is zo'n bakje altijd leuk, en voor office-applicaties natuurlijk een beer van een PC! Het is wel leuk dat die GFMX 64mb aan boord heeft, maar toch, een GF2GTS/Pro is toch leuker...

Nu ik er eens over nadenk...Wat een zinloos topic trouwens...Wat vinden we er van?

-Kutding...ja...en? Je hebtm toch al
-Geweldig! Joepie...

Je kan het volgens mij beter vragen als je op het punt staat m te kopen...enne, ik mag zeker niet vragen wat t alemaal gekost heeft???

• irmscher
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05-2025
Op donderdag 15 november 2001 14:52 schreef LiquidSmoke het volgende:
Mijn vader heeft gister een HP Pavilion gekocht
ehm.... waarom???????????????????

iemand die een beetje nadenkt bouwt zelf een pc :D
heb je altijd wat je wil en je weet zeker dat er geen b-merk spul in zit.

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op donderdag 15 november 2001 15:04 schreef irmscher het volgende:
heb je altijd wat je wil en je weet zeker dat er geen b-merk spul in zit.
*duh* Hewlett Packard is geen Packard Bell ofzo |:(

Verwijderd

--zucht--

Ik heb een vlieger gekocht. Wat vinden jullie ervan??? Hij draait op 2Mhz.

--zucht--

Verwijderd

Totdat je op een gegeven moment even niet weet welke van de 20 moderborden je moet hebben. Of waarom je 800,- voor een grafische kaart moet uitgeven terwijl je bij 300,- ook beeld hebt. Als die sockets, ik neem gewoon socket A en dan een pentium 4 erbij, zal vast goed zijn. En bijvoorbeeld een 17inch monitor, welke moet ik kiezen. Jij kan lekker een pctje samenstellen maar dat kan lang niet iedereen. Dan kun je je natuurlijk wat door een verkoper laten aansmeren maar als je zo'n pc van een OEM neemt weet je zeker dat het goed spul is, lekker design, veel support en een berg software. Daar komt nog bij dat zijn vader meedoet aan een PC Privé project en vaak heb je dan niet zoveel te kiezen.

Verwijderd

ik heb een nieuwe fiets hij is brandweer rood met een toeter een een vlag achterop

:+

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:32
Ik heb een ijsje gekocht :P

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Als ie al gekocht is dan is dit een doelloze topic. Wacht rustig af totdat je er op kunt werken, en oordeel dan zelf.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.