een vraagje: ben ik eerlijk als ik zeg dat de spullen van
Hier ook niets dan lof!
heb zelf 2 Flattrons (795FT+)
errug lekkere schermpjes
Weet alleen niet hoe de ondersteuning en garantie is, heb ik nog niet nodig gehad
heb zelf 2 Flattrons (795FT+)
errug lekkere schermpjes
Weet alleen niet hoe de ondersteuning en garantie is, heb ik nog niet nodig gehad
jah he, die FT's zijn echt TOP-schermen ! Heb ik zelf ook een paar verkocht, I
LG FT Monitoren !
Zeker te weten! Ik kijk nu naar een LG 915FT+ Flatron...
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Heb zelf 2 tv's en een CD-speler van LG, nog nooit problemen mee gehad. Dus tot nu toe wel het perfect merk....
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
19"LG ? En FT ? Dat MOET een mooi scherm zijn ! Tot welke res en welke refresh kan ie ?
ik geloof wel dat het goed is, maar iets wat luistert naar de naam Lucky Goldstar, krijg ik toch moeilijk vertrouwen in.
Ik heb een tv en een video van lg (en een koelkast
)en nog nooit problemen mee gehad!
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
SUPER SPUL!
Dan heb ik het vooral over de cd/dvd spelers en writers!
LG ga zo door!
Dan heb ik het vooral over de cd/dvd spelers en writers!
LG ga zo door!
Het klinkt inderdaad als het een of andere goedkope KL*TE merk, maar ik moet zeggen dat ik nog maar zelden gehoort heb dat er iets mee mis was..
en dan hebben we thuis iig een lg-writer, en ken ik best een aantal lg-monitoren.
eigenlijk altijd prima gewerkt voor een goede prijs.
en dan hebben we thuis iig een lg-writer, en ken ik best een aantal lg-monitoren.
eigenlijk altijd prima gewerkt voor een goede prijs.
Verwijderd
Ik vind het een bagger merk
. LG staat toch voor Lucky Goldstar? Goldstar is een paar jaar geleden failliet gegaan en na de doorstart is de naam omgedoopt in LG.
Mijn monitor van Goldstar ging 1 maand na de garantie periode kapot. Ook vind ik dat er nogal wat zooi onderdelen in LG zit. Sowieso bestaat het merk LG in de huidige vorm nog niet lang, dus kan je nog niet zien wat hun producten over 3 of 8 jaar doen.
Mijn monitor van Goldstar ging 1 maand na de garantie periode kapot. Ook vind ik dat er nogal wat zooi onderdelen in LG zit. Sowieso bestaat het merk LG in de huidige vorm nog niet lang, dus kan je nog niet zien wat hun producten over 3 of 8 jaar doen.
Ahaaa ! Ik wist dat LG voorheen GOldStar was, maar Lucky GOldstar is idd wel beetje rare naam... Maar... Ik heb op mijn zolder nog een 27 jaar oude GOldStar TV Staan !!! 14"(ongeveer) zwart/wit maar hij werkt nog perfect! Als dat geen degelijkheid is !
Ik heb hier een LG monitor staan (Studioworks 57i), doet het al 3,5 jaar prima, op één ding na: als het lekker warm weer is gaat het beeld om de zoveel tijd 'flitsend' uit- en inrekken. Het zal wel te maken hebben met de warmteafvoer (beeldscherm staat een beetje in een hoekje) en het is dus mijn eigen schuld als 't een keer fout gaat. 
Verder heb ik nog een 24x en een 32x LG (24x was een GoldStar, maar GoldStar is in principe hetzelfde als LG -> GoldStar is het 'oude' LG -> LG = Lucky GoldStar). Deze twee cd-rom spelers zijn maar van matige kwaliteit vind ik zelf. Sommige cd's (ook originele) kunnen ze niet of slecht lezen, wat resulteert in een oneindige 'spin-up-loop' (flinke
herrie). Als dat gebeurd onder een spel of als je de Windows verkenner opent freezed de hele zaak en kun je 9 v/d 10x rebooten.
Verder heb ik nog een 24x en een 32x LG (24x was een GoldStar, maar GoldStar is in principe hetzelfde als LG -> GoldStar is het 'oude' LG -> LG = Lucky GoldStar). Deze twee cd-rom spelers zijn maar van matige kwaliteit vind ik zelf. Sommige cd's (ook originele) kunnen ze niet of slecht lezen, wat resulteert in een oneindige 'spin-up-loop' (flinke
Eej vrijbuiter_UNO, als je negatief bent over de componenten van LG, leg eens even uit welke componenten dan? Zoals je ziet zijn de meeste mensen tevreden met LG... Leg eens uit wat je bedoelt, hmm ?
Lg is toch ewen dochterbedrijf van een bekend elektronica fabrikant?? hier ook lof: flattron en reweriter, keep it up!
Ik werk elke dag met lg monitoren, cd roms, dvds en branders. Heb er alleen maar goede berichten over. Alleen de 775N schermen zijn bagger. Maar daarom heb ik zelf ook een flatron!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Ik heb thuis 2 LG schermen, een 795FT+ en een 775N geloof ik (15" standaard ding iig), allebei geven ze mooi beeld maar nobody touches my Flatron! 
Verder gebruik ik geen apparatuur van LG dus een geweldig onderbouwde mening kan ik je eerlijk gezegd ook weer niet geven.
Verder gebruik ik geen apparatuur van LG dus een geweldig onderbouwde mening kan ik je eerlijk gezegd ook weer niet geven.
Verwijderd
Flatron Rules
Naam klinkt als cheapo bagger
But so what.
We zien het wel.
Zo lang het werkt vind ik het top, omdat het mooi beeld geeft.
Als het kapot gaat en we krijgen bagger service binnen de garantie periode. Dan wordt het weer bagger.
Esta es simpel
Naam klinkt als cheapo bagger
But so what.
We zien het wel.
Zo lang het werkt vind ik het top, omdat het mooi beeld geeft.
Als het kapot gaat en we krijgen bagger service binnen de garantie periode. Dan wordt het weer bagger.
Esta es simpel
heb een 775N monitor
goed dingetje
heb totaal geen klachten over LG
goed dingetje
Verwijderd
LG is nou niet echt een super merk. Voor mij is het een low-budget merk, waar je ook nog eens niet te veel van mag verwachten. Ze hebben inderdaad wel eens leuke monitoren gehad en zullen er ook nog wel wat komen. Maar over het algemeen vind is het geen bijzonder merk.Op donderdag 15 november 2001 14:36 schreef SjoZ het volgende:
Eej vrijbuiter_UNO, als je negatief bent over de componenten van LG, leg eens even uit welke componenten dan? Zoals je ziet zijn de meeste mensen tevreden met LG... Leg eens uit wat je bedoelt, hmm ?
Met componenten bedoelde ik interne zooi. Ik ga niet van elk IC'tje uitleggen of die goed over slecht is als je het niet erg vindt.
LG maakt tegenwoordig zoveel apparaten... tv's, cd-rom spelers, video recorders.. maar noem eens 1 onderdeel waar ze nou echt TOP zijn? Nee het is altijd Iiyama, Sony of ECHTE audiomerken. "Lucky" zegt genoeg lijkt mij
Tot nu toe heb ik alleen maar goede ervaringen met LG. Ik heb hier een FT 915 +. Deze vind ik echt supermooi en blijkt ook in testen als een van de betere monitoren eruit te komen.
Verder heb ik ook nog een 17" model. Typenr weet ik ff niet(moet ik weer helemaal naar beneden lopen). Deze werkt nu al bijna 8 jaar zonder problemen.
Verder heb ik ook nog een 17" model. Typenr weet ik ff niet(moet ik weer helemaal naar beneden lopen). Deze werkt nu al bijna 8 jaar zonder problemen.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
LG werkt toch samen met Philips?
Ik heb iig wel Goldstar rammetjes in een van mn 486jes
(en dat werkt dus nog)
Ik heb iig wel Goldstar rammetjes in een van mn 486jes
Verwijderd
Vrijbuiter beargumenteerd slecht.
Maar goed het is z'n mening.
Als hij vindt dat SONY bij de betere merken hoort mag hij dat ook uitleggen.
Ik persoonlijk vindt dat bagger, en wel om de reden dat het vaak stuk is. Beroerde user interface (niet intuitief).
En de geluidskwaliteit is te plastic. Ja die champagne lijn is wel leuk. Maar dat is weer zo duur, dat ik liever iets echt goed koop. NAD Rotel Quad etc.
Componenten bij LG, geen idee, maar meestal gaat het dan niet om de IC's. Het zijn meestal de condensators die gaan lekke. Of de hoogspannings unit die het begeeft.
En dat moet inderdaad nog blijken van de monitors, tenminste bij mij dan.
Maar Sony---->Zoniet
Maar goed het is z'n mening.
Als hij vindt dat SONY bij de betere merken hoort mag hij dat ook uitleggen.
Ik persoonlijk vindt dat bagger, en wel om de reden dat het vaak stuk is. Beroerde user interface (niet intuitief).
En de geluidskwaliteit is te plastic. Ja die champagne lijn is wel leuk. Maar dat is weer zo duur, dat ik liever iets echt goed koop. NAD Rotel Quad etc.
Componenten bij LG, geen idee, maar meestal gaat het dan niet om de IC's. Het zijn meestal de condensators die gaan lekke. Of de hoogspannings unit die het begeeft.
En dat moet inderdaad nog blijken van de monitors, tenminste bij mij dan.
Maar Sony---->Zoniet
Verwijderd
Blijf even bij de topic!
Er wordt toch duidelijk gevraagt of LG het perfecte merk is. Naar mijn mening blinkt LG nergens in uit. LMFD t.o.v. topic.
Er wordt toch duidelijk gevraagt of LG het perfecte merk is. Naar mijn mening blinkt LG nergens in uit. LMFD t.o.v. topic.
Iiyama beter dan LG? Om eerlijk te zijn heb ik nog NOOIT een review gezien waarin een Iiyama monitor boven een LG/CTX uitkwam. Iiyama is niet echt een supermerk ofzo. Ze maken alleen veel reclame, vandaar dat ze veel bekender klinken dan LG. Dit hoeft dus absoluut niet te zeggen dat ze beter zijn.Op donderdag 15 november 2001 15:12 schreef Vrijbuiter_uno het volgende:
LG maakt tegenwoordig zoveel apparaten... tv's, cd-rom spelers, video recorders.. maar noem eens 1 onderdeel waar ze nou echt TOP zijn? Nee het is altijd Iiyama, Sony of ECHTE audiomerken. "Lucky" zegt genoeg lijkt mij
Voor de bronnen: check reviews.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Verwijderd
Het is natuurlijk zo dat men maar op 1 of 2 dingen kan uitblinken. Zodra het assortiment te groot word is het al duidelijk dat er sprake is van product vervuiling en dus rebadging. Dat betekent dat je een topper kunt hebben maar ook troep kijk maar es naar trust. En wat te denken van sharp. Je hebt sharp producten die zijn super maar je hebt ook van die producten die vaker bij de reparateur zijn dan op het plek waar ze horen. LG ik geloof er niet zo in!!!!!
Verwijderd
OK on topic !!
Het perfecte merk bestaat niet !!
Maar vrijbuiter, ik vindt wel dat la sje iets perfect vindt.
Of juist verre van perfect dat het beargumenteerd moet worden.
Anders blijft het puur de mening van iemand,en daar heb
je als niet mening hebbende niks aan.
Die moet ook een mening kunnen vormen.
Als ik Zoniet bagger vindt om de user interface.
Dan kan jij of iemand anders zeggen, nee ik vindt de user interface wel pettig. Dus het blijft een koop optie voor mij. Als je alleen zegt bagger dan heeft een ander er nog niks aan.
Ik vindt de monitoren mooi beeld geven, en prettig in te stellen (user interface). Verder weet ik niet of die monitor (795 FT plus) het lang volhoud. Da's afwachten
Het perfecte merk bestaat niet !!
Maar vrijbuiter, ik vindt wel dat la sje iets perfect vindt.
Of juist verre van perfect dat het beargumenteerd moet worden.
Anders blijft het puur de mening van iemand,en daar heb
je als niet mening hebbende niks aan.
Die moet ook een mening kunnen vormen.
Als ik Zoniet bagger vindt om de user interface.
Dan kan jij of iemand anders zeggen, nee ik vindt de user interface wel pettig. Dus het blijft een koop optie voor mij. Als je alleen zegt bagger dan heeft een ander er nog niks aan.
Ik vindt de monitoren mooi beeld geven, en prettig in te stellen (user interface). Verder weet ik niet of die monitor (795 FT plus) het lang volhoud. Da's afwachten
Verwijderd
Klopt ik ben aan het verhuizen en heb dus weinig tijdOp donderdag 15 november 2001 15:18 schreef Klaas_Baas het volgende:
Vrijbuiter beargumenteerd slecht.
Ik heb het over dezelfde prijsklasse producten. Dan ben je het wel weer met mij eens denk ik ?Als hij vindt dat SONY bij de betere merken hoort mag hij dat ook uitleggen.
Yup.Ik persoonlijk vindt dat bagger, en wel om de reden dat het vaak stuk is. Beroerde user interface (niet intuitief).
Dit heb ik ook met m'n LG 795FT+ !!!Op donderdag 15 november 2001 14:36 schreef aphrodisiac het volgende:
Ik heb hier een LG monitor staan (Studioworks 57i), doet het al 3,5 jaar prima, op één ding na: als het lekker warm weer is gaat het beeld om de zoveel tijd 'flitsend' uit- en inrekken. Het zal wel te maken hebben met de warmteafvoer (beeldscherm staat een beetje in een hoekje) en het is dus mijn eigen schuld als 't een keer fout gaat.
En deze heeft echt wel goeie warme afvoer.
Hij is +1 jaar oud (zeg maar 1jr3 maanden ofzo).
Over de garantie ben ik echt niet over te spreken:
-Ik bel op "We hebben geen vervangingsmonitor dus u moet even wachten"
1,5 maand later bel ik eens"
-Sta ik nog in het bestand enzo? duurt wel erg lang...
"Ja meneer, er zijn nog steeds geen monitoren"
2 dagen later:
"We hebben een monitor voor u! het gaat toch om een 59?"
"Eeeh nee 795FT+"
*checkup*
"Ik heb het veranderd meneer, ik zet u bovenaan de lijst"
Dit is v.d. week gebeurd.
Nou zit ik nog steeds te wachtten
Echt gaar man dat ik verkeerd in de computer stond.
Duidelijker dan een e-mail met alles erop en eraan kan toch gewoon niet?
er staat in die e-mail echt 795FT Plus hoor!
Als dit niet fatsoenlijk loopt dan ben ik genoodzaakt een ander merkt te nemen volgende keer.
Maar dat wil ik niet! omdat ik het gewoon een strak merk vind met goeie spullen.
In de pc zaak waar ik werkte heb ik geen LG spelers teruggezien.
hetzelfde geldt voor mijOp donderdag 15 november 2001 15:11 schreef Skuzz het volgende:
heb een 775N monitor
goed dingetje
en iemand zijn dat hij een 775n had en dit is een 17inch monitor, geen 15
Verwijderd
Och over de zelfde prijsklasse LG vs Sony.
IS lastig voor mij. Ik vindt de trinitron wel mooi strak.
Alleen heb ik het idee dat het HOL is altijd.
En de lijntjes ...
Verder durf ik er niet veel uitspraken over te doen want ik ken de SOny monitoren niet zo best.
Maar ik heb wel slechte ervaring met Sony, en daarom
heb ik dat merk eignelijk kompleet verbannen uit mij assortiment. En toekomstig assortiment.
VrijBuiter... You is excused, prettige verhuizing !!
En..... laat niks vallen
IS lastig voor mij. Ik vindt de trinitron wel mooi strak.
Alleen heb ik het idee dat het HOL is altijd.
En de lijntjes ...
Verder durf ik er niet veel uitspraken over te doen want ik ken de SOny monitoren niet zo best.
Maar ik heb wel slechte ervaring met Sony, en daarom
heb ik dat merk eignelijk kompleet verbannen uit mij assortiment. En toekomstig assortiment.
VrijBuiter... You is excused, prettige verhuizing !!
En..... laat niks vallen
Verwijderd
LG is de laaste tijd behoorlijk media geil anders...Op donderdag 15 november 2001 15:19 schreef wcduck het volgende:
Iiyama is niet echt een supermerk ofzo. Ze maken alleen veel reclame, vandaar dat ze veel bekender klinken dan LG
lg is echt het merk!
ik heb een:
-cd writer
-een tv
-een 795ft plus monitor
-een mp3 speler (echt geweldig ding)
niks anders dan: I
LG Electronics,
ik heb een:
-cd writer
-een tv
-een 795ft plus monitor
-een mp3 speler (echt geweldig ding)
niks anders dan: I
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
[SJOZ constateerd dat LG het dus redelijk goed doet...]B-)
Kheb al keiveel spullen van LG gekocht (ook voor anderen):
32x CD-Rom, 24x/4x/4x brander, 40x/8x DVD-Rom, StudioWorks 57i monitor en meerdere 795Ft Flatron's. Nog nooit is er 1 kapot gegaan. Kortom, ik vind dat LG zeer degelijk spul maakt! Dat sommige mensen wat wantrouwig zijn komt denk ik door hun wat ongelukkige (Lucky Goldstar
) naam en lage naamsbekendheid. Bovendien zijn hun producten vaak vrij goedkoop...
32x CD-Rom, 24x/4x/4x brander, 40x/8x DVD-Rom, StudioWorks 57i monitor en meerdere 795Ft Flatron's. Nog nooit is er 1 kapot gegaan. Kortom, ik vind dat LG zeer degelijk spul maakt! Dat sommige mensen wat wantrouwig zijn komt denk ik door hun wat ongelukkige (Lucky Goldstar
https://www.strava.com/athletes/10490675
LG = (of was liever gezegd!) Goldstar....
LG bestaat al eeuwen hoor!
Alleen 't is steeds onder een andere naam gegaan, Goldstar (Koreaans bedrijf!
)
Maar als je gewoon al een lange reputatie hebt met goede producten en je smijt er een grote en dan een leuke reclame campange over heen, dan is dat toch ok!
van http://www.lg.co.kr geplukt!
LG bestaat al eeuwen hoor!
Maar als je gewoon al een lange reputatie hebt met goede producten en je smijt er een grote en dan een leuke reclame campange over heen, dan is dat toch ok!
van http://www.lg.co.kr geplukt!
Founder and Chairman In-hwoi Koo, with the pen name of Yonam, established the Lucky Chemical Industrial Co.(present LG Chemical) in 1947, heralding the beginning of the LG history.
LG, which started its corporate activities with the production of "Lucky Cream," advanced into the plastic industry for the first time in Korea in order to develop a cap of cosmetics which is not breakable. It was in 1952 when Korea was in the midst of the war. Such a decision could not be made without indomitable will and strong corporate spirit in the situation that nobody would expand the business scope.
It well reflected Founder Koo's corporate spirit to manufacture products indispensable for the people's life. LG elevated the standards of living of the Korean people by producing plastic goods including combs, soap cases, toothbrushes and table wares. With the development of toothpaste for the first time in Korea with its own technology, LG dominated the domestic toothpaste market, defeating 'Colgate' toothpaste made in the US and greatly contributing to the improvement of the hygiene level of the people.
In the meantime, LG established Goldstar Co.(present LG Electronics) in 1958 in the process of expanding its plastic industry area. It has inaugurated a new epoch of the electronics industry by manufacturing a radio in 1959 for the first time in Korea. Through this, LG has established the foundation for the two major axes of corporate activities-chemical and electronics industries-in the 1950s and furthermore led the development of Korean industry.
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Heb en CDROM speler van LG, en ervaring met een monitortje, en ik moet zeggen dat ik vooral het design goed vind, de kwaliteit heb ik zeker ook niets over te klagen... Volgens mij zijn die mensen op de geode weg
Blog (Linux-related)
Verwijderd
Hier hebben we net een nieuwe TV van LG. Doet het prima, ik vind alleen dat de afstandsbediening er wel onwijs goedkoop uitziet. Hij werkt ook niet echt geweldig trouwens, je moet vaak twee keer drukken voor er iets gebeurt. Ook de manier van nummers kiezen vind ik omslachtig; eerst het -/-- tekentje voor alles boven de 9. M.a.w. perfect is het niet, maar toegegeven, hij doet het prima verder.
Vriend van me heeft een rom van ze en die maakt stukke minder herrie dan die van mij (cyberdrive) maar schijnt wel effe langzamer te zijn.
Vriend van me heeft een rom van ze en die maakt stukke minder herrie dan die van mij (cyberdrive) maar schijnt wel effe langzamer te zijn.
Verwijderd
Voor het geld zeker niet slecht
Heb zelf een 775n een 795ft+ een brander cd-rom speler en dvd gehad en was daar zeer tevree mee.. Vind zelfs iig de cd-rom spelers 10x beter dan aopen.
Heb zelf een 775n een 795ft+ een brander cd-rom speler en dvd gehad en was daar zeer tevree mee.. Vind zelfs iig de cd-rom spelers 10x beter dan aopen.
Nou hier meldt zich ook een tevreden LG gebruiker. Ik heb een 8x4x32 cd rewriter van die gasten en hij doet het al minimaal een jaar zonder probs. Hij was indertijd de goedkoopste cd writer van Mycom, en hij werd bezorgd door een Ferrari 
Maar goed.. het is een goed apparaat. Maar het perfecte merk? Het is een goed merk, geen enkel merk is perfect.
Maar goed.. het is een goed apparaat. Maar het perfecte merk? Het is een goed merk, geen enkel merk is perfect.
Kia Niro-EV 2024
Verwijderd
Slechte ervaringen met LG. Maar dat was jaaaaaaaaaren geleden, dus misschien dat ze nu wel beter zijn. Ik koop in elk geval niets van ze....
die tv-kaarten van ze zijn muk.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Ik heb een LG 8080B CDRW writertje (32x8x4) en ik kan ermee branden terwijl ik gewoon op het internet zit te surfen, 2 FTP-jes heb openstaan en er iemand op mijn server zit te rommelen. Ik krijg alleen een coaster als ik ook mijn DVD speler aanspreek (is de master van de twee). Prima dus opzich, maar ik baal er wel van dat hij geen "DAO+sub" ondersteunt van Clone CD. Errug lastug als je een backupje wilt draaien van UT ed. 
Dus ik zal hem wel eens vervangen door een Lite-on, maar dan gaat de LG gewoon in de bak van m'n moeder ofzo.
Dus ik zal hem wel eens vervangen door een Lite-on, maar dan gaat de LG gewoon in de bak van m'n moeder ofzo.
Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...
Pagina: 1