Toon posts:

[VB.NET] scanner aansturen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
edit:

Sorry, titel vergeten, moet zijn [VB.NET] scanner aansturen

Ik ben op moment bezig een programma te schrijven dat als doel heeft foto's te scannen en importeren en deze vervolgens in een database op het internet te publiceren. Ik heb al zitten zoeken naar componenten en DLLs, maar op mijn eigen systeem (Windows XP) kan ik geen componenten vinden en op internet alleen maar van die gare shareware componenten. Ik heb daarom eigenlijk 2 vragen;
- Wat is de beste manier om een scanner aan te sturen
- Het programma moet op meerdere Windows versies kunnen draaien. Hoe zit het dus met de compatibiliteit?

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

titel fixed

Verwijderd

Imgscan.ocx (Besturing voor kodak image-scan) gebruiken

Zit in iig w95 - w98 en wME

Je moet wel imaging voor windows geiinstaleerd hebben (zie winXX setup).

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Als je .NET gebruikt werkt het alleen op computers waar het .NET Framework op is geïnstalleerd. Voor optimale compatibiliteit kun je het beste VB6 gebruiken.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 13:35 schreef ErectionJackson het volgende:
Als je .NET gebruikt werkt het alleen op computers waar het .NET Framework op is geïnstalleerd. Voor optimale compatibiliteit kun je het beste VB6 gebruiken.
Klopt nu nog wel wel, maar op zich zou .NET zelfs op verschillende OS'en moeten kunnen gaan draaien. Je .NET apps zullen in de toekomst dus waarschijnlijk een betere compatibiliteit hebben dan de normale apps.
Verder is het natuurlijk altijd leuk om weer eens een nieuw taaltje te leren ipv altijd maar bij VB6 te blijven hangen.

Verwijderd

Topicstarter
Daarom :)
Al wil ik wel zo snel mogelijk van die klant af.....

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

tuurlijk is t leuk, maar als t voor die klant niet nuttig is houdt t op. Ik ben zelf nu ook heel veel met .NET bezig, maar de opdrachten voor m'n klanten gebeuren nog steeds met DNA. En het duurt nog minstens 2 jaar voordat een thuisgebruikerssysteem met het .NET Framework op de markt komt. En dan nog heeft nog lang niet iedereen het erop staan. Oefen met VB.NET en bedien je klant nog gewoon met VB6, dat is mijn tip.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Pagina: 1