Verwijderd
ik heb van uit de buitenkant gedaan met als bevinding dat het niks uit maakt de scherpe randen moeten toch af gevlakt worden het gaat uitstekend met die schuur dingen van een dremelOp donderdag 15 november 2001 13:53 schreef Falcon2107 het volgende:
Als jeje kast wilt dremelen, snij je dan aan de binnen kant of aan de buitenkant van de kastplaat?
Binnenkant
Want ALS je uitschiet... niemand die het eigenlijk ziet!
Maar opzich maakt het niet zo veel uit! want je schuurt het toch
Want ALS je uitschiet... niemand die het eigenlijk ziet!
Maar opzich maakt het niet zo veel uit! want je schuurt het toch
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
wou ik net zeggen, maakt geen moer uit, of je moet niet van plan zijn je case over te spuiten (als je uitsschiet)
Verwijderd
Ik had een nogal moeilijk ontwerp waarbij ik vaak uitschoot. Als je dat vaak genoeg doet, krijg je krassen zo diep dat je ze niet zonder plamuur weg krijgt. Ik adviseer daarom Persil....LOL, kmag bijna naar huis. Nee maar serieus, ik zou het aan de binnenkant doen. Tenzij je iets mooit groot en simpel gaat uitslijpen.
de binnenkant is inderdaad het beste, want ik heb het dus aan de buitenkant gedaan.....en ik ben uitgeschoten
Zorg er wel voor dat je je logo goed neerlegt in spiegelbeeld dus. Mijn logo stond op zn kop
Maar heb er nog een mooi rond raam van kunnen maken
Das best wel erg jammer als je dat ziet nadat je een tijd heb zitten dremelen...Op donderdag 15 november 2001 17:04 schreef DeVoTioN het volgende:
Zorg er wel voor dat je je logo goed neerlegt in spiegelbeeld dus. Mijn logo stond op zn kop![]()
Maar heb er nog een mooi rond raam van kunnen maken
zorg er ook voor dat je de goeie kant beschermd (met een oud tshirtje ofzo ... anders krijg je door geschuif ook weer krassen.
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Verwijderd
smelt die buitenste laag op die kast niet door de hitte van dat gedremel? of valt dit mee, mijn oom meende dat dat dan gaat smelten en heel lelijk werd.
zal nix aan smelten hoor 
Maarruh, echt wel aan de binnekant doen want ik heb ervaring (beide met binne- en buitenkant gedaan op 2 verschillende kasten) en wat iedereen zegt, als je ff iets uitschiet ofzo zie je het meteen als je aan de buitenkant doet. Ennuh ff op letten! (je baalt verschrikkelijk als je dit niet doet
) even opletten dat als je er bv. tekst indremelt dat je het in spiegelbeeld doet aan de binnekant, of spiegelbeeld, hoe zeg je dat. Naja je begrijpt me wel 
Suck6 ermee en het resultaat zullen we wel langs zien komen
Maarruh, echt wel aan de binnekant doen want ik heb ervaring (beide met binne- en buitenkant gedaan op 2 verschillende kasten) en wat iedereen zegt, als je ff iets uitschiet ofzo zie je het meteen als je aan de buitenkant doet. Ennuh ff op letten! (je baalt verschrikkelijk als je dit niet doet
Suck6 ermee en het resultaat zullen we wel langs zien komen
I see dead pixels...
Pagina: 1