Toon posts:

[webdesign] video editting

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag allen;

Ik heb een digitale camera met een functie voor het maken van (korte) filmpjes in MPEG formaat.

Nou zoek ik een proggie die die frames stuk voor stuk exporteerd. Het liefst een freeware programmaatje.

Ik zet die in W&G omdat ik die beeldjes dan om wil zetten naar een zeer hoog contrast en dan wil converteren naar Vector afbeeldingen en die vervolgens weer om te zetten naar een Flash filmpje....

Tis een experiment, en ik weet zeker (heb het al eens gehad maar ben de naam kwijt) dat er bij tuwcows een proggie is die dit kan.

Weet iemand zo'n programma? ThnX!!!! ;)

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

één programma die een mpeg kan omzetten naar een hoog contrast(?) afbeelding, het converteerd naar vector en de frames vervolgens omzet in een swf ? en ook nog eens shareware/freeware is?

Cool!

Geen idee welk programma het is maar zodra je het weet ga ik hem ook downen.. must have!

Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 15 november 2001 13:21 schreef ivy het volgende:

Nou zoek ik een proggie die die frames stuk voor stuk exporteerd. Het liefst een freeware programmaatje.

[..]

Weet iemand zo'n programma? ThnX!!!! ;)
:)

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Op donderdag 15 november 2001 13:37 schreef ivy het volgende:
[..]
:)
Oooh... :)
Zit dat niet gewoon bij de software van je camera?
Draai je XP? Daar zit het namelijk standaard in...

Flickr

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

volgens mij kan virtualdub dat http://www186.pair.com/vdub/

Verwijderd

Topicstarter
Nee, XP hebben we hier niet (is het gaaf trouwens? Hoor verschillende meningen om me heen..).

En de software die draaien we niet. Lijkt me ook niet nodig want ik denk niet dat die die functie heeft.

En oh ja, met hoog contrast bedoel ik iets als dit (makkelijk om te zetten naar Vector):

Afbeeldingslocatie: http://www.fotoverslag.nl/hoogkontrast.gif

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 15 november 2001 13:44 schreef cutter het volgende:
volgens mij kan virtualdub dat http://www186.pair.com/vdub/
Zeeeer errug bedankt want dat is precies (hoe kan het he...) het proggie die ik eerst ook had! Cool man, bedankt nogmaals.... :)

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Op donderdag 15 november 2001 13:48 schreef ivy het volgende:
[..]
Zeeeer errug bedankt want dat is precies (hoe kan het he...) het proggie die ik eerst ook had! Cool man, bedankt nogmaals.... :)
Hij zit niet voor niks in een toren.....

Flickr

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Ach DeFeCt af en toe een linkje naar beneden gooien ter vermaak van het gepeupel ;)

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 10:08

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

* XangadiX kijkt naar beneden en ziet in de verte een dak; hee nog een toren, snel mijn verrekijker, jaja, daarin zit cutter :p

Stoer; Marduq

Pagina: 1