Toon posts:

JVC AV-24WT5S breedbeeld: heeft iemand 'm?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan haast geen enkele winkel vinden die een 24 inch breedbeeld heeft staan. Tot nu toe heb ik alleen maar een Philips gezien. Uit folders ken ik de JVC AV-24WT5S: die vind ik wel mooi , ook omdat 'ie niet groot is (de kast is nog weer een stuk kleiner dan de Philips, en da's voor mij belangrijk).

Is hier iemand die dit type heeft of kent? Is 't wat? Is het een échte breedbeeld, met de juiste beeldformaten en zo? Ik heb eerlijk gezegd nog nóóit een JVC product gehad...

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:20
de JVC's die ik heb gezien hebben allemaal een prachtig beeld. Zeker mooier als de philips. dus gewoon voor de JVC gaan.

• flagnite
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Tis een goeie tv hoor. Ik vind em zelf ietwat groen/blauwig, maar hij heeft een goed contrast. Hij is inderdaad lekker ondiep (geldt trouwens eigenlijk voor de meeste JVC ktvs).
Weet je wel zeker dat ie niet te klein is? 63 cm breedbeeld is niet echt veel hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 'm gekocht. Mooi ding. Mooi beeld. En hij is zeker niet te klein voor mij. Eerder te groot. Maar ja, ik heb dan ook jaren naar een portable tv'tje zitten turen... ;)

Eén minpuntje: als je het volume veranderd krijg je een tering grote balk in beeld, voor een paar seconden. Gelukkig niet over de eventuele ondertiteling, maar toch lelijk en irritant, moet ik zeggen.

Ik kan nergens een optie vinden om dat uit te zetten. Ik las laats een topic over verborgen menu's op tv's: heeft JVC missschien verborgen menu's en mogelijkheden om die balk weg te krijgen? Die vind ik toch wel erg pesterig. Omruilen voor een andere tv heeft geen nut: alleen Philips heeft nog een 24 inch geval, maar die is A. een stuk groter, en B. heeft een minder mooi beeld.

Tips, anyone?

P.S. Wat betreft dat groen/blauwig: je hebt 3 kleureninstellingen: koel, normaal en warm: die koele is inderdaad groen/blauwig (en daar staat 'ie standaard op). De normale stand is echter heel mooi, vooral als je de kleurensterkte nog verhoogd.

• flagnite
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
let alleen een beetje op het contrast he, een te hoog contrast (>60-70%) schijnt slecht te zijn voor de beeldbuis.

Veel plezier met je tv!

Verwijderd

Topicstarter
Beadnkt voor de tip! Contrast staat nog op standaard, volgens mij is dat toch wel 60 à 70 %. Ik zal het ff checken.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
JVC moet geen tv's maken hoor. Ik vind persoonlijk het beeld echt slecht. De 100hz technologie die ze toepassen is echt slecht. Je krijgt allemaal blokjes en andere artifacts te zien.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Pagina: 1